2014. április 20., vasárnap

Krtika #30 Mischief and blood

http://baj-istene.blogspot.hu/

Író: Ziio

FEJLÉC:
Ne haragudj , de nekem nem tetszik! Az elképzelés jó, de nincs olyan jól megcsinálva. A háttérben a feket-fehér képek túl élesek azokat halványabban kellett volna megcsinálni. A két főszereplő meg elég érdekes így meg amúgy is nekem nem tetszenek azok a fejlécek , ami félig sötét félig színes. A harmadik dolog ami nem tetszik az a cím betűtípusa. Az nagyon csúnya. Szerintem rendelj vagy csinálj új fejlécet, mert ez nem a legjobb!
10/6 pont

DESIGN:
A sablon és a háttér nagyon jó , passzolnak a fejléchez. Az oldal sávod is jó, csak a helyedben én a versenyes képeket a csere alá raknám, az oldalakat meg nem a fejléc alá, hanem az oldal sávba tettem volna.
Minden más jó a blogon! :)
10/9 pont

TÖRTÉNET:
Tetszik a történet nagyon is, de rengeteg benne a helyesírási hiba és az elírás. A fogalmazásod jó, csak azt ajánlom, hogy mielőtt kirakod a bejegyzést olvasd át előtte jól ! Mert ez így borzalmas, hogy rengeteg benne a hiba. Imádom a Bosszúállókat és ezért tetszik is a történet. Egyedi , ügyes vagy csak az írásra figyelj oda! ;)10/7 pont
Összesen: 30/22 pont
Jó ez csak a fejlécen változtass ! Valamint a fejezeteket is olvasd át! 
xX Happy Girl Xx

1 megjegyzés:

  1. Hell-o! Köszönöm szépen a kritikát, igyekszem javítani, a fejlécen maximum csak később tudok mert még 2 ECDL vizsga van előttem és inkább azokra koncentrálok mint arra hogy új fejlécet készítsek. A történeteket pedig sajnos azért nem tudom igazán átolvasni mert tiltásom van a géptől és a fejezetek nagy részét mobilon írom meg így amikor normálisan le tudok ülni nincs rá időm hogy újra olvassam, átírjam...stb. Ettől függetlenül igyekszem javítani, köszönöm szépen még egyszer a kritikát :)

    VálaszTörlés