2014. április 8., kedd

Kritika #21 - Taken

http://american-love-story.blogspot.hu/
Író: Sara
FEJLÉC:
Nagyon szép! Bár úgy gondolom, hogy Harry csak egy texturára van rakva aztán kész , mert nincs semmi más kép rajta csak füst (?) vagy nem tudom mi az. Szép a fejléc tépése , de szerintem nem kellett volna ilyen nagyra csinálni. A cím alatti szöveg nagyon tetszik hogy félig fehér félig piros. Maga a fejléc is tetszik, hogy átmegy vörösbe, szép munka, ügyes vagy , de nagyon! ;)
10/10 pont
DESIGN:
A sablon és a háttér tökéletes választás a fejléchez, passzolnak egymáshoz. Az oldalakat én a helyedben oldalra raknám, mert így hogy a fejléc hosszúságát nem éri végig nem mutat jól. Ha mindenképpen a fejléc alatt szeretnéd , akkor állítsd őket nagyobb méretre, de sokkal jobban mutatana , ha nem a fejléc alatt lenne , hanem az oldal sávban. Az oldal sávod szép rendezett, nem tudok belekötni! A bejegyzéseket állítsd sorkizártra ,mert úgy sokkal szebb az összhatás, valamint tegyél ki halványan választó vonalat is! Másba nem tudok belekötni! :)
10/8 pont
TÖRTÉNET:
Először is mielőtt neki álltam volna olvasni meg néztem a trailert. Láttam , hogy azt is te csináltad és eszméletlen jó lett. Nagyon megtetszett és egyből elkezdtem olvasni. Bevallom aggódtam , hogy megint egy sablon sztorit olvasok hiszen a blog címe icipicit sem egyedi. Őszintén az prológus egy kicsit sem tetszett, nem is fogalmaztad meg olyan jól .... Aztán elkezdtem olvasni az első részt és már megnyugodtam és folytattam tovább az olvasást, mert megtetszett. Igazság szerint van benne sablon alap, de fütyültem rá , hiszen a fogalmazásod miatt megszerettem. Találkoztam pár helyesírási hibával, de nem vészesek csak azt ajánlom, hogy mielőtt posztolnál egy részt akkor előtte jó alaposan olvasd át! Egyébként ügyes vagy csak így tovább! :)
10/8 pont
Összesen: 30/26
Ez nagyon is jó! Csak így tovább! :))
xX Happy Girl Xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése