2014. április 5., szombat

Kritika #19 - A bosszú árnyéka

http://revenge-perrieedwars.blogspot.hu/
Író: April

FEJLÉC:
Nem te csináltad, hanem Diana Winkler , aki nagyon kitett magáért. Eszméletlen jó fejléceket csinál és ez sem lett kutya. Gyönyörűséges, többet nem lehet rá mondani csak is dicsérni lehet a munkáit!
10/10 pont

DESIGN:
Na ebbe már bele tudok egy kicsit kötni! A háttér tökéletesen passzol a fejléchez, bár sötétebbet választottam volna a helyedben. A sablon színe jó az is passzol a fejléchez , de nem ezt a sablont kellett volna választanod, hanem az egyszerűt, ami nem lóg ki két oldalon pár centit. A modul sávodon minden lényeges dolog kint van , de a versenyes képet a cserék alá rakd inkább be, meg menükódot szélesebbre állítottam volna. Ezt eltekintve jó minden. Örülök, hogy neked is a bejegyzés sorkizártra van állítva, meg hogy van választó vonlalad. Igazából elég szép a blogod kinézete, csak annyit kéne változtatnod, hogy egyszerű sablonra váltasz meg hogy sötétebb hátteret válassz.
10/8 pont

TÖRTÉNET:
Először is olvasás nélkül azt megtudom állapítani, hogy elég rövid részeket írsz. Írhatnál többet is és ez a keseknyre állítom a szöveget becsapós , de még így sem tűnik hosszúnak a rész. A cím alapján arra gondoltam, hogy még egy sablon csak annyi különbséggel, hogy nem Zayn és egy átlagos lány, hanem Zayn és Perrie. Ritkán találkozom Zayn & Perrie blogokkal , de komolyan! Elolvastam az eddigi részeket és tetszett még úgy is hogy van benne egy kis sablon sztori, de egyébként megszerettem. Szépen aprólékosan fogalmazol, helyesírási hibával meg szinte nem is találkoztam. Ügyes vagy csak így tovább ! ;)
10/8 pont
Összesen: 30/26 pont
xX Happy Girl Xx

1 megjegyzés: