2014. április 9., szerda

Kritika #22 - Royals

http://itrunsinourblood.blogspot.hu/
Író: Mia Kso.

FEJLÉC:
E-e-e-eszméletlen gyönyörű, a szavam eláll és látom Roxana White készítette. Imádom a munkáit szépeket csinál , de ilyen gyönyörű fejlécet még nem csinált és ajjj nagyon ügyes. Tükrözi a fejléc a történetet, nagyon szépen meg lett csinálva ez a fejléc , eszméletlenül gyönyörű, mese szép, csak ragozni tudnám hogy mennyire szép.
10/10* pont

DESIGN:
Ezt is Roxana csinálta , de elmondanám nagyon jó lett! Minden passzol mindenhez, a színek a betűtípus minden! Csak egy valamibe kötnék bele , amibe Roxana nem tudott belenyulni hiszen azt csak te tudod és az a chat. Szerintem állítsd átlátszóra!
10/9,5 pont

TÖRTÉNET:
Én már elég rég követem a blogodat, igaz nem vagyok rendszeres kommentelő , de igyekszem pótolni a lemaradtságomat. Roppant egyedi blogot alkottál, de nem csak ez az egyedi hanem a másik két blogod is de mostanában ez lett a kedvencem, hiszen már kezd elegem lenni a 1D fanficekből, de az írásod miatt mindig belereszetek a történeteidbe. Ebbe nem csak az írásod miatt hanem maga a történet miatt. ilyet még nem olvastam és nagyon nagy fantáziád van hogy ilyet kitalálj ! :) Tetszenek a szereplők jelleme és maga a szereplők is :D A trailer is nagyon jó, felhívja sok ember figyelmét a blogodra. Sajnálom , hogy ilyen kevés feliratkozód van hiszen , te pont megérdemled a többet! :)) Helyesírási hibáid nincsenek és mint már említettem párszor a fogalmazásod perfecto! Egy remek történetet írsz, csak így tovább! :)
10/10* pont
Összesen: 30/29,5 pont
xX Happy Girl Xx

1 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Nagyon szépen köszönöm a kritikádat!:) Elmondhatatlanul jó érzés, hogy így gondolod:)
    A chatet pedig igyekszem minél előbb megváltoztatni:)
    Puszi, Mia

    VálaszTörlés