2014. április 1., kedd

Kritika #17 - Uncertain-Bizonytalan

http://bizonytalan-js.blogspot.hu/
Író: J. Samuels

FEJLÉC:
Drága J.Samuels! Elmondanám , hogy nagyon szeretem a munkáidat , szép fejléceket tudsz csinálni, de ettől a fejléctől kettős érzéseim támadtak. Nem rossz , de nem is jó! Olyan ügyes vagy miért nem csinálsz újat? A lány képe nagyon tetszik a fejlécen , de a többi nem igazán. Louisnál egy kicsit érdes(?) a fejléc vagy nem tudom milyen, az a kis lány a sarokban fura és ijesztő is ráadásul. A tépés az alján meg pláne nem tetszik. Annyira szépek a fejlécek tépés nélkül. Sokkal jobb lenne a fejléc ha nem lenne tépés...
10/7 pont

DESIGN:
Tökéletes minden! A háttér és a sablon remek választás, tökéletesen passzol a fejléchez. A modul sáv nagyon de nagyon szép rendezett. Ügyesen megcsináltad szép és letisztult. Egy fölös dolog sincsen kint, de a feliratkozókat feljebb raknám a helyedben, ne a chat alatt legyen! Külön taps amiért a bejegyzéseid sorkizártra vannak állítva , hiszen így sokkal jobb az összhatás. Mindennel rendben van a betűtípusokkal is, a színvilággal, a választó vonallal , mindennel! Szép letisztult külsőt varázsoltál a blogodra! 
10/10 pont

TÖRTÉNET:
Mielőtt még nem olvastam el a részeket azt észrevettem, hogy elég rövideket írsz, írj többet! Bár az utolsó résznél amit utoljára feltettél az azért már hosszabbra sikerült próbálj mindig ennyit vagy egy többet írni. Amint elolvastam ezt a pár részt meg tudtam állapítani, hogy nem sablon bár úgy éreztem hogy van benne egy kicsi, de nemet mondtam magamnak. Tetszik a történet igaz még nem derült ki sok dolog de nagyon is tetszik! Találkoztam pár helyesírási hibával, de szerintem csak elgépelted mindenkivel megesik ez a probléma. Csak sok sikert tudok kívánni a továbbiakban! :))
10/9
Összesen: 30/ 26 
Összességében nagyon jó blogot írsz a kinézete is szép, csak szerintem csinálj új fejlécet, mert te tudsz ennél ezerszer szebbet csinálni! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése