2014. április 15., kedd

Kritika #26- Painful Charity

http://cassy-painful.blogspot.hu/
Író: Cassy Crockett
FEJLÉC:
Többször megfordultam már a blogodon és le vagyok nyűgözve, mert még nem láttam ezen a blogon ilyen szép fejlécet. Bár a fejléc bal oldala üresnek bizonyul , de ettől függetlenül szép fejlécet csináltál, jó ránézni! Ügyes vagy Cassy! ;)
10/9,5 pont
DESIGN:
A háttér jó megy a fejléchez, de mivel a fejléc egy icipicékét üres így nem a legjobb megoldás egy egyszínű hátteret betenni, hanem valami színeset kéne ami színben passzol a fejléchez. Asa blon választás jó, de a színétől egy kicsit meghökkentem. Én biztos hogy nem szürkés sablont állítottam volna be a lilás fejlécemnek, de így percekig elnézve nem is olyan rossz a kettő együtt! Az oldal sávodon minden lényeges dolog kint van és letisztultis egyben , de én a helyedben csak annyit változtatnék, hogy a történetet tenném az olvasók helyére, az olvasók helyére pedig a történetet. Minden jó blogon csak egy valami van még ami nagyon de nagyon piszkálja a szememet és az pedig a a szöveg színe. Nagyon halvány így alig lehet elolvasni. Szerintem állítsd át lilára ami passzol a fejléc és a háttér színéhez és akkor sokkal de sokkal jobb lesz! :)
10/7 pont
TÖRTÉNET:
Kezdtem örülni, hogy végre egy egyedi no 1D blog erre meglátom Harry képét és csalódnom kell. Igazándiból csak attól hogy még sem no 1D blog. Egyedinek nagyon de nagyon de nagyon egyedi bevallom csak egy kicsit csalódottan kezdtem neki a blog olvasásásba mikor a karaktereknél megpillantottam Harry képét. Roppant egyedi ez a blog , te csak is olyanokat tudsz alkotni és nagyon jól is fogalmazol, szeretem ahogyan írsz tökre beletudja élni magát a történetbe az olvasó. Ügyes vagy remek blogot hoztál létr! :)
10/10 pont
Összesen: 26,5 pont
Csak így tovább! ;)
xX Happy Girl Xx

1 megjegyzés:

  1. Drága Happy Girl!

    Borzasztóan sajnálom, hogy csak most reagálok, de én egész eddig abban a hitben voltam, hogy elküldte a kommentáromat. És most, hogy újra az oldalra tévedtem, és láttam hogy nincs így szörnyen csalódott voltam. Szóval bocsánatot kérek, természetesen láttam kedves szavaidat rögtön mikor kikerült a bejegyzést.
    Nagyon szépen köszönöm, hogy időt és energiát áldoztál a történetemre, és amiért ilyen pozitívan vélekedsz róla.
    Igazán sokat jelent! :)
    xxCassy

    VálaszTörlés