2014. április 1., kedd

Kritika #16 ~ Élvezd, hogy félsz

http://elvezdhogyfelsz.blogspot.hu/
Író: Madison G. Wyla
FEJLÉC:
Nekem nem jön be.Tudom nem te csináltad, de elmondanám részletesen, hogy mi nem tetszik. Először is olyan semmilyen, üres. A csajról van egy kép meg a sötét háttér aztán kész ennyi, meg a cím. Na igen a cím, ezzel a betűtípussal nagyon nem jó. Most nézem Miss Babe csinálta, nyitva maradt a szám hiszen tőle még nem láttam összecsapott munkát , de ez az. Szerintem kérj másikat mástól vagy tőle, nem tudom de ez nem valami jó a blogod történetéhez jobb kell!
10/6 pont
KINÉZET:
A háttér nem megy annyira a fejléchez inkább valami bordósat választottam volna a helyedbe , de egyébként jó a sablonnal együtt. Az oldal sávod szép rendezett, egy fölös dolog sincs kint aminek nem kéne ott lennie. A színvilág is jó valamint a betűtípusok is . Örülök, hogy a bejegyzéseid sorkizártra vannak állítva , mert így az egész sokkal szebb , valamint az is tetszik hogy elválasztó vonal élesen van. Annyit mondanék, hogy a történet kis ismertetőjét állítsd sorkizártra!
10/9 pont
TÖRTÉNET:
Eszméletlen jó! Komolyan! Nagyon de nagyon ritka mostanság egyedi sztorikkal találkozni és örülök, hogy kértél tőlem kritikát mert öröm volt olvasni. Nagyon izgalmas az egész történet felkelti az olvasók érdeklődését és olvasnák tovább és tovább. A helyesírási hibákkal nem találkoztam , a fogalmazásod meg nagyon jó , szép és élvezetes olvasni ahogyan írsz. Teljesen beletudja élni magát az ember abba amit írsz. Csak dícsérni tudnám órákig ezt a blogot Nagyon ügyes vagy csak ÍGY TOVÁBB! ;)
10/10*pont
Összesen: 30/25 pont
Nagyon jó a blogod , csak szerintem a fejlécedet cseréld le, mert nem ártana hidd el!
Valamint sajnálom , hogy ennyit kellett várnod a kritikára hamarosan a blogajánlót is megírom! :)
További jó blogolást! ;)
xX Happy Girl Xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése