2014. április 14., hétfő

Kritika #25 - You 're Gonna Be The One

Sziasztok! :)
Mint láthatjátok új designt kapott a blog, ami nekem iszonyatosan tetszik. Remélem nektek is és egy darabig ez is lesz mert ezt nem szeretném olyan hamar leváltani, mert ez eddig az egyetlen kinézet ami tetszik a blogon! :) Hoztam egy kritikát, de lehet ma még jelentkezem egy-kettővel.. További szép napot/estét! ;)
http://mira-youaregonnabetheone.blogspot.hu/
Író: Miranda

FEJLÉC: 
Én már írtam egyszer kritikát a blogodról azon belül csak a kinézetről, és akkor is ugyanez volt. Akkor is elmondtam hogy nagyon szép ,de most is elmondom , hogy nagyon de nagyon szép fejléc, de őszintén szólva már roppant unalmas. Mikor is írtam én róla kritikát? Ha jól tudom decemberben és igaz újra kezdted a történetet , de akkor a blogot is átalakíthattad volna, mert ez így már uncsiiii.
10/9 pont

DESIGN:
A sablon és a háttér tökéletes választás tökéletesen passzolnak a fejléchez. Az oldalsávod túl széles! Valamint kusza is mármint össze vissza van minden nincs szépen átrendezve. Én így rendezném a helyedben:
  1. Történe
  2. Menü
  3. Olvasók
  4. Információk
  5. Chat
  6. Online lévők
  7. Könyvborító
  8. Kattintások
  9. Cserék
  10. Versenyek
Így sokkal szebb lenne és rendezettebb is. A blogarchívumot azért nem soroltam fel, mert az oda nem kell vedd ki. És ahelyett csinálj fejezet menüpontot, hiszen úgy sokkal könnyebben meglehet keresni a részeket.
A betűtípusba nem tudok belekötni és a színvilágba sem , azok pont jók. Egy valamibe tudnék még belekötni és az az hogy a bejegyzéseket állíts sorkizártra valamint az oldalsávban a szövegeket is, mert így szebb lesz a kinézet.
10/6 pont
TÖRTÉNET:
Mikor még pár hónapja kritikát írtam a blogodról, megemlítettem hogy beleolvastam a sztoridba és tetszett. De így hogy újra írtad jobban tetszik, mert most annyira már nem sablonos és jobban is írsz már sokkal. Szép a fogalmazásod egy kicsit egyszerű , de jó! Választékosan írsz volt egy két ismétlés és elirás valamint helyesírási hibákkal is találkoztam , de nem vészesek, mindenki vét el kis hibákat! :) 
Sok sikert a történethez! :)
10/8 pont
Összesen:30/23 pont
Jó blogot írsz , de azt ajánlom hogy amit a designnél soroltam fel azokat tarsd be és akkr sokkal jobb lesz a blogod kinézete!:) Remélem semmivel sem bántottalak meg!
xX Happy Girl Xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése