2014. április 27., vasárnap

Kritika #35 ~ Story of my life

http://www.cassieharryandhayley.blogspot.hu/
Író: Raquel

FEJLÉC:
A fejlécet nem te csináltad , de elmondanám a véleményemet. Igazából szép tetszenek a színei , a képek szépen elvannak mosva a háttérben és a két szereplő meg szépen van kivágva. DE Harry képe számomra nem szép, olyan nem is tudom homályos/szemcsés. A cím betűtípusa vagy is a STORY OF-nak nem tetszik, szerintem nem illik oda, irottabb kellett volna mint az my life-nak , mert annak a betűtípusa szép és kifejezetten tetszik is!  Szép fejléc, nem mondom azt hogy rendelj újat , mert jó ez csak nekem ez a két dolog szúrja egy kicsit a szememet, de nem is olyan vészes.
10/9 pont
DESIGN:
Húha! Na ebbe nagyon bele tudok kötni! A sablon nagyon, de nagyon rossz választás volt. Azonnal állítsd át egyszerűre mert ez nagyon rossz! A háttér nem rossz, de nem is a legjobb. Szerintem nem passzol a fejléchez, úgyhogy válassz másikat. Bár ha a sablonnál beállítod egyszerűre és a színét, barnás/krémesre veszed akkor maradhat ez a háttér. Az oldalakat oldalra tedd és ne a fejléc alá. Az oldal sávodon minden lényeges dolog kint van , de a könyvborítót, a chat alá tedd! A versenyes képeknek meg nyiss egy külön oldalt, mert így rontja a kinézetet. A chatet pedig állítsd átlátszóra vagy barnásra , ami menjen a fejléc színvilágához. A bejegyzéseid sorkizártra vannak állítva ami jó, de a bejegyzés címénél és a modulok címénél a betűtípust állítsd át valami szebbre.
10/ 5 pont
TÖRTÉNRT:
Már a címből is lekövetkeztettem , hogy ez nem egy egyedi blog lesz hanem egy sablonos tömegblog. Elolvastam a leírást és már ez is megerősítette a véleményemet.  Már a főszereplő választás sem volt egyedi, hiszen Miranda már nagyon elterjedt karakter ő ki oldalán jelenik meg állandóan hát Harry oldalán. Nagyon enm értem hogy miért 30 fölötti nőket rakjátok össze az 1d-s srácokkal akik elég kisfiúsak....A blogodon összesen 11.rész van , de én nem olvastam el az összeset csak 3 részt de nem az első hármat hanem össze vissza . A fogalmazásod, nagyon unalmas, de észrevettem hogy egyre jobban fejlődsz , ami jó pont. Helyesírási hibával nem nagyon találkoztam , de elírásokkal igen de azok nem olyan vészesek. Igazából a történeted, nem rossz nem is olyan sablonos amilyenre gondoltam, de nagyrészt azért az. Vigyél a történetedbe több izgalmat és egyediséget és akkor minden jó lesz! :)
10/ 5 pont
Összesen: 30/ 19 pont
Remélem semmivel sem bántottalak meg mert nem az volt a célom! A kinézeten változtass, ha nem megy írj nekem email és szívesen segítek neked! :))
xX Happy Girl Xx

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nos, sajnálom hogy nem tetszett a sztori. A design már átalakítás alatt van, mivel én nem értek ilyenekhez ezért felkértem valakit, aki már dolgozik rajta. Mirandával, hogy őszinte legyek én még nem sok helyen találkoztam, inkább Palvin Barbival vagy Selena Gomezzel. Nem sértődtem meg, én kértem a kritikát, de jól esett volna ha elolvasod a teljes történetet mielőtt megírod. Az alap ötlet az volt, hogy a 1D-ről és a Forma-1-ről írok fanfictiont, nem tudom te mennyi ilyen oldallal találkoztál már de én egyel sem. Nyilván a szerelmi rész itt-ott sablonos, ezt elismerem.
    Tényleg nem sértődtem meg, megszívlelem a tanácsaidat, mert ezért kértem a kritikát, csak gondoltam reagálok néhány dologra amit írtál :)
    Még egyszer köszönöm az idődet és az energiádat.
    Raquel

    VálaszTörlés