2014. április 18., péntek

Kritika #28 #29

http://storyofmylife1d.blogspot.hu/
Író: crucain

FEJLÉC:
Gyönyörű! Nagy Dorina csinálta, akinek a fejléceit imádom. Nagyon szépen megcsinálta, bár egy valami nem tetszik és az Lucy képe. Nagyon szép rajta meg minden , de ő egyedül homályos egy kicsit a fejlécen. De ezt leszámítva nagyon szép!
10/9,5 pont
DESIGN:
Ha jól olvastam ezt is szintén Dorina csinálta. A sablon és háttér jó. Az oldal sávodban minden lényeges dolog kint van , de pár dolog zavar engem. Vegyük először is a kattintásokat. Arra senki sem kíváncsi szóval azt nem a tetejére kéne rakni, hanem mondjuk a chat alá. A másik dolog pedig az archívum. Ha van egy fejezet menüpontod, akkor tök fölösleges oda az archívum, szóval szerintem azt vedd ki onnan. Örülök, hogy a bejegyzéseid sorkizártra vannak állítva. A betűtípus és a színvilággal nincs gond és semmi mással sem csak az oldal sávban azzal a két dologgal.
10/9 pont
TÖRTÉNET:
Csak a második évadot olvastam el, mert régebben olvastam az elsőt és nem akartam újból belekezdeni. Az első évad sablonos, de már elég régóta fent van ez a blogod szóval akkor még nem lehetett annak nevezni. Őszintén szólva az első évad annyira nem tetszett , de a második igen. Ebben sokkal több izgalom és forduló pont van. A fogalmazásod mindig is jobb volt , de észre lehet venni , hogy nagyon sokat változott persze jó értelemben. Ügyes vagy jó történetet írsz attól függetlenül, hogy az eleje sablonos és Lucy Hale a főszereplő. De ezeket leszámítva jó blog! Csak így tovább!
10/8 pont
Összesen:26,5 pont
http://boyineedmore.blogspot.hu/
Író: Briana T.

FEJLÉC:
A fejléc szép, ezt is Dorina csinálta, de őszintén szólva csinál ennél jobbakat is. Tetszik meg minden , nagyon homályosnak tűnik az egész főleg Susan képe. Egyébként azt nem értem, hogy miért nem te csináltad a fejlécet. Ennél te tudsz sokkal szebbet szerintem!
10/9pont
DESIGN:
A sablon nagyon jó választás az tökéletesen megy a fejléchez, de a háttér ? kicsit sem passzol hozzá! Főleg színben nem , de egyébként sem. Szerintem cseréld le mert így elrontja az egész kinézetet. Az oldal sávod nagyon szép, rendezett szóval abba nem lehet belekötni!:) Bár semmi másba sem csak a háttérbe.
10/9 pont 
TÖRTÉNET:
Nagyon tetszik! Roppant egyedi ! A fogalmazásod eszméletlen jó, helyesírási hibákkal meg nem találkoztam. Ügyesen írsz teljesen beleélem magamat a történetbe miközben olvasom, csak azt sajnálom hogy még csak ilyen kevés rész van fent. Várom a folytatást és sok sikert a továbbiakban is! ;)
10/10 pont
Összesen: 30/28 pont
xX Happy Girl Xx

1 megjegyzés:

  1. Drága Happy Girl!

    Örülök, hogy tetszett a történet, és ígérem igyekszem a fejezeteket minél előbb megírni, csak mindig közbe jön valami. Tényleg úgy gondolod, hogy jobbat tudok? Pedig szerintem nem így van, főleg a saját blogaimmal kapcsolatban. Sosem sikerül olyat alkotni, amilyet elképzelek, de nem tudom mi az oka. Köszönöm, hogy foglalkoztál velem és a blogommal. További sikeres blogolást kívánok neked. :)

    Hatalmas ölelés, Briana T.

    VálaszTörlés