2014. június 3., kedd

Sajnálom + Díj nekem

Sziasztok!
Nem is tudom , hogy hol kezdjem el... Elsősorban bocsánatot szeretnék kérni amiért nem jelentkeztem egy ideje. Meg volt az oka, hiszen közeledik az év vége és ilyenkor kell a legjobban belehúzni a tanulásba , hogy meglegyen a jobb jegy. Nem akarom értelmetlen dumával húzni az időtöket, ezért próbálok gyors lenni. Az eredményhírdetésnél minden kategóriánál megvannak az eredmények, csak  még okleveleket kell csinálnom, de megígérem, hogy a héten hozom őket. Egy kategória van amit egyedül nem tudok eldönteni és az a legjobb író kategória. Két lányt akarok majd felkérni , hogy segítsenek , amiben reménykedem hogy elvállalják.  Valamint nem rég jelentkeztem egy versenyre a designal és a fejléccel és mindkettő kategóriában helyezést értem el! *.* Oké ez nem az érdemem, hanem Roxana White-é hiszen ő csinálta ezt a csodálatos fejlécet a designal együtt. A díjat ő érdemli, de azért nekem is ez nagyon jól esik! :)

HAPPY GIRL

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése