2014. június 11., szerda

Kritika #46 #47

http://onedirectionfanfictionejjelaparton.blogspot.hu/
Író: Lucy Jameson
FEJLÉC:
Egyszerű, de nagyon tetszik! Tina Malik szép munkát végzett csak egy valami nem tetszik és az a cím betűtípusa. Nem rossz, de nem is jó és valamiért nem is illik az oda. Érdekes , hogy az egész fejléc rózsaszínben pompázik, de a lány fekete fehérben. Sokáig nézegettem , de végül megtetszett! :)
10/9 pont

KINÉZET:
A kinézet is nagyon szép. Tetszik, hogy a sablon színe és a blog hátérszíne nagyon is harmónizál a fejléccel! Olyan szép együtt ez a három dolog! :) A modul sávodban minden lényeges dolog kint vagy egy fölös modult sem vettem észre, aminek nem ott lenne a helye. Az elrendezés jó, bár én a helyedben az olvasókat a chat fölé laknám. A menükód nagyon jó csak az a bajom vele hogy túl lila. Nincs ilyen sötét szín a blogon így ez nagyon elüt. A kis ismertetőt sorkizártra venném a helyedben valamint amit nagyon gyorsan kikell javítani, vagy másikat csinálni az a chat, mert mindentől elüt , nem illik oda az a szín. Másba nem lehet belekötni! :)
10/8 pont
TÖRTÉNET:
A blog címe felkeltette a figyelmemet egy kis reményt is hagyott bennem , mert egyedinek hangzott és eltekintettem attól, hogy benne van Zayn. Őszintén szólva tetszett a történet. Talán van egy kicsi sablon beütése, de lehet rá mondani hogy igen a te blogod egyedi! A fogalmazásod nem rossz , bár lehet jobb is mert egy két rész egy kicsit unalmas volt. Észrevehető hogy a részek bővülése kapcsán sokkal jobban és szebben fogalmaztál, észre lehetett venni hogy mennyit fejlődtél és nagyon is jó jel! Csak így tovább! :)
10/ 8,5 pont
Összesen: 30/25,5 pont 


http://abosszuangyalai.blogspot.hu/
Író: Tris-Prior C.
FEJLÉC:
Nem tudom, hogy ki csinálta de ügyes volt az illető, mert nagyon szép a fejléc. A képek nagyon szépen elvannak mosva és ez a megoldás, hogy Scarlett haja vörös mikor mindene barna , eldobom az agyamat. Nagyon jó megoldás volt ez, hogy nem minden barna hanem a csaj haja vörösen világít, ez nekem nagyon tetszik. A cím betűtípusa egyszerű, nem is kell csicsásnak lennie, csak lehetett volna narancssárgásabb , amilyen Scarlett haja.
10/10 pont

KINÉZET:
A háttér tökéletes választék, nagyon jól passzol a fejléchez, valamint a sablon színe is megnyerő. Az egész blogod kinézete szép és letisztult. Az oldalsávadba sem tudok belekötni, nincs sok dolog kint de szép és letisztult az egész. A bejegyzések sorkizártra vannak állítva ami plusz pont , de egy valamibe beletudok kötni és az a bejegyzés címének a betűtípusa valamint a modul bejegyzések betűtípusa. Változtasd meg valami szebbre, mert ez nem mutat valami jól főleg a modulsávban a S.H.I.E.L.D. feliratnál.
10/9 pont
TÖRTÉNET:
Nagyon megörültem, mikor megláttam hogy egy Bosszúállós bloggal állok szemben hiszen én odáig vagyok a filmért és reménykedtem hogy jó legyen amit olvasok. Először is megnéztem a trailered és tetszett! Aztán elolvastam a prológusodat. Nem volt egy nagy szám, de megtetszett. Elolvastam az eddig fent lévő részeket és meg kell mondjam megtetszett a történetet. Lehetne jobb is mert nagyon egyszerűen fogalmazol és nem olyan élvezetes olvasni, de még is megfogott. Helyesírási hibákkal nem találkoztam, csak a fogalmazásodat javítsd és jobb lesz minden! :) Valamint írhatnál hosszabb részeket mert elég rövidkék amik eddig fent vannak, tudsz többet is írni ügyes vagy te!:)
Csak így tovább! :)
10/7 pont
Összesen:30/26 pont
xx Happy Girl xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése