2014. június 25., szerda

Hamarosan + Kritikakérés SZÜNETEL!!

KEDVES OLVASÓK!
Nagyon szégyellem magam , amiért ilyen sokáig nem jelentkeztem. Sok minden közbejött, osztálykirándulás és családi kiruccanás miatt nem nagyon tudtam jelentkezni, de most itt vagyok és élek!  Mint már említettem az összes kategória eredménye megvan, (vagyis egyet kivéve, a legszebb design kategóriát, mert ott sok blog privátban van) csak még időm nem volt hogy okleveleket készítsek. A héten megpróbálom megcsinálni az összeset, remélem összejön és akkor nem kell már sokat várnotok! Valamint már azt is említettem, hogy a legjobb író kategóriát, nem egyedül fogom zsűrizni, hanem Roxana White-al. Már megvannak ott is az eredmények, de mivel távol volt több mint egy hétig így még egyeztetjük őket. 

Ja és még valami. A KRITIKAKÉRÉS SZÜNETEL! Aki holnaptól kér chatben azt nem veszem figyelembe! Aki persze eddig kért, annak megcsinálom, csak várjátok ki légyszíves!

HAPP GIRL

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése