2014. június 27., péntek

Eredményhirdetés #2 #3 - Legjobb fanfiction / Legjobb nem fanfiction

KEDVES OLVASÓIM!
Sok kimaradás után végre meghoztam az újabb eredményhirdetést! Tudom a legszebb designel kellett volna folytatnom, de mivel ott van egy két blog ami privátban van , ezért gondoltam először hozom a többi kategóriát, vagyis a legjobb fanfictiont és a legjobb nem fanfictiont. 

LEGJOBB FANFICTION:
A legjobb fanfictiont azért bontottam ketté, mert sok volt az 1D fanfiction valamint az egéyb fanfictionok is. (pl.: HP, foci, vámpíros, angyalos stb..)
1D fanfiction-ok:
1.helyezett: Bella Everdeen - Dark Paradise
2.helyezett: Bo Stinson - Happily Until
3.helyezett: Audrey Fanfiction - Broken promise
Egyéb fanfiction-ok:
1.helyezett: Riri - Catching Sunshine
2.helyezett: Cleo - A Petrova hasonmások
3.helyezett: Leia. - A mi időnk

LEGJOBB NEM  FANFICTION:
1.helyezett: Gabby - I Battle Your Life
2.helyezett: Noreen - Our fate
3.helyezett: Timi Hamilton - True love doesen't know obstacle 


Nyeremények:

  • Mindegyik nyertes kap egy oklevelet.
  • Az első helyezettek blogjáról blogajánlót írok és hirdetem őket 1 hónapig.
  • A második helyezettek blogjáról blogajánlót írok .
  • A harmadik helyezettek blogját pedig 1 hónapig fogom hirdetni.
OKLEVELEK:
Legjobb fanfiction:
1d fanfictionok: ( ne haragudjatok, ennél lemaradt a kategória neve )


egyéb fanfiction:




Legjobb nem fanfiction:



HAPPY GIRL

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm, bearanyoztad a napomat, bár látom, hogy a bejegyzésben annyiszor le kellett írnod a fanfiction szót, hogy már én is az lettem :DD. De tényleg köszi, örülök, hogy helyezett lettem :))!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Happy Girl!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat, nem gondoltam volna, hogy első helyezést fog elérni az exkatona és az elnök fiának története.

    Gabby

    VálaszTörlés
  3. Drága Happy Girl!
    Nem gondoltam volna, hogy az én kis kezdetleges blogom eredményt érhet el.
    Nagyon szépen köszönöm a díjat! :)

    Noreen, xx

    VálaszTörlés
  4. Drága Happy Girl!
    Nagyon szépen köszönöm ezt az előkelő helyezést, elmondhatatlanul örülök neki, teljesen feldobtad a napomat! Habár azt úgy zárójelesen megjegyezném, hogy a történet címe nem Catching Fire, hanem Catching Sunshine, azaz Elkapni Sunshine-t. :) De tényleg nagyon hálás vagyok a helyezésért! :)

    Riri

    VálaszTörlés
  5. Drága Happy Girl!
    Szóhoz sem jutok, komolyan, azt se tudom, mit mondjak. Iszonyatosan köszönöm a díjat, tényleg nem gondoltam, hogy az első helyet kapom meg, nagyon hálás vagyok!<3
    Millió puszi,
    Bella

    VálaszTörlés