2014. május 20., kedd

Eredményhirdetés #1 ~ Legszebb fejléc

KEDVES OLVASÓIM/JELENTKEZŐK!
Meghoztam az első eredményhirdetést, a legszebb fejléc kategóriában! :)

Mások által készített fejlécek eredményei:
Mivel öt ember jelentkezett mások által készített fejléccel úgy gondoltam ketté szedem a legszebb fejléc kategóriát.
Jöjjenek is az eredmények:


Harmadik helyezett:
*
*
NEM LETT HARMADIK HELYEZETT
 mert egyrészt nem jelentkeztek sokan, más által készített fejléccel azért meg nem fogok maradék három fejlécből választani egyet, hogy legyen harmadik is mert azok nem olyan fejlécek amitől hátast lehet dobni.

Második helyezett:
*
*
*
Gabby

Gratulálok! :)
A fejléced eszméletlenül gyönyörű, Roxana White ügyesen megcsinálta! Egyébként is imádom a munkáit, mindig odateszi magát és ez a fejléc a legszbb fejlécei közé tartozik! :)
Ne haragudj, nem tudtam eldönteni, hogy első vagy második legyél, azt is megcsináltam volna hogy két első helyezett lesz, de az úgy egy kicsit gáz lett volna, hogyha 2. helyezett meg 3. nincsen.

Első helyezett:
*
*
*
Sophia Holt
 Gratulálok! :)
Ez is egy eszméletlenül gyönyörű fejléc, semmiképpen se rendelj mástól ezt nem lehet megunni! Gyönyörű munkát végzett Diana! :)


Most jöjjön a saját gyártmányok! 
( Mármint nem az én saját gyártmányaim, hanem akik saját blogjukra csináltak fejlécet)
Harmadik helyezett:
*
*
*
Ariana D.
http://thedramionestory.blogspot.hu/

Sokáig nézegettem a fejlécedet és egy darabig nem tudtam eldönteni, hogy tetszik e vagy sem. a háttérben a képek szépen el vannak mosva, sok van és látszik hogy nem két perces munka. Furcsának csak a két személy képét tartottam. Túl sok efekt van rajta vagy nem tudom, de végül beleszerettem. Nagyon szép!
Gratulálok! :)
Második helyezett:
*
*
*
A fejléced iszonyatosan egyszerű, de mégis nagyszerű ezért belopta magát a szívembe ! :)
Gratulálok!
Első helyezett:
*
*
*
BELLA EVERDEEN
http://darkparadise-fanfiction.blogspot.hu/
Gratulálok! :)
Eszméletlenül szép a fejléced! A színeket nagyon jól használtad és a képek is szépen vannak összemosva, ügyes vagy! :)




HAMAROSAN JÖVÖK A TÖBBI EREDMÉNNYEL IS! :))
Happy Girl

4 megjegyzés:

  1. Drága!
    Nagyon-nagyon szépen köszönöm a második helyezést, még mindig nem hiszem el, hogy ennyire tetszett a munkám! :)<3
    Még egyszer köszönöm! :)
    xx

    VálaszTörlés
  2. Kedves Happy Girl!
    Köszönöm szépen a díjat mind a magam, mind Roxana White nevében, aki ezt a csodás fejlécet készítette! Nagyon sokat jelent ez mindkettőnknek.

    Xx, Gabby

    VálaszTörlés
  3. Drága Happy Girl!
    Nagyon, nagyon (és még vagy ezerszer) köszönöm szépen ezt a díjat Diana, és az én nevemben is. Nem én készítettem a fejlécet, de akkor is rettenetesen jól esik! Még egyszer nagyon szépen köszönöm/köszönjük! :)
    Sophia. xx

    VálaszTörlés
  4. Drága Happy Girl!
    El sem tudom hinni, hogy nekem ítélted az elsőnek járó díjat, annyira nagyon boldog vagyok! Nagyon-nagyon szépen köszönöm, iszonyat hálás vagyok érte!:)
    Sok puszi&ölelés,
    Bella

    VálaszTörlés