2014. május 4., vasárnap

Kritika #39 #40 #41

Bú drágák!
Hoztam három kritikát, a többit is próbálom hamarosan megírni, valamint aki még nem jelentkezett a blogversenyre az jelentkezzen, senki se hagyja ki! ;)
Valamint szerintetek milyen lett az új kinézet? Nekem nagyon tetszik, bár az előző is nagyon tetszett csak én olyan vagyok , hogy hetente váltogatni akarom a kinézetet.. :D
Na nem húznám tovább a szót itt lennének a kritikák! :)

http://light-of-life-fanfiction-harry-styles.blogspot.hu/
Író: Naomi S.
FEJLÉC:
Nem szép! Sőt még szépen is fogalmaztam! Láttam az előző fejlécet és az gyönyörű volt, miért váltottad le? Ez agyon csúnya már bocsi. Egy nagy textúrán van az egész. Van egy kép Harry-ről és Cara-ról meg a  cím ami melesleg nagyon ronda betűtípussal van megírva aztán kész. Semmi szép nincs ebben a fejlécben , ne haragudj nem akarlak megbántani, de tényleg nem szép! Rendelj újat! Olyan szép volt az előző , ajjjjj miért váltottad le? MIÉRT?
10/5 pont
DESIGN:
A háttér nekem nem tetszik, de a fejléchez illik. A sablon jó választás, tökéletesen passzol a fejléchez! :) Az oldalsáv is szép rendezett, bár az olvasókat a chat fölé raknám a helyedben, de ezt leszámítva szép, rendezett! :) A színvilág és a betűtípusok is jók, szóval a kinézetbe nem lehet belekötni! :)
10/10 pont
TÖRTÉNET:
Először megnéztem a tarilert, nagyon jó hozzá a szöveg meg minden de ha nem találkoztam volna már több mint 5 ilyen bloggal akkor lehet azt mondtam volna a trailerre , hogy megfogott, de sajnos nem mondhatom ezt , de reménykedtem benne , hogy ha beleolvasok nem lesz olyan sablonos ahogy gondoltam. A kis ismertető elolvasása után is lekövetkeztettem, hogy sablon sztori az egész, csak a blogd címe egy kicsit megtévesztő, mert azokkal a blogokkal szemben a te blogod nem a TAKEN feliratott kapta, ami a szememben plusz pont. Már az is sablonos , hogy Harry punk! Valaki ezt elkezdte aztán "mindenki" folytatta. Na mindegy. A fogalmazásod jó, tetszik ahogy leírod a történetet. Helyesírási hibával találkoztam, nem vészesek , de azt ajánlanám, hogy máskor mielőtt kiposztolsz egy egy részt , bőven olvasd át! A szereplők menüpontodban hiányoltam a leírást. Szerintem írj egy rövidkét vagy egy kis idézetet szurj be vagy nem tudom... Meg még az a bajaom a blogodban, hogy te sem voltál valami egyedi a szereplő választásban, hogy Cara-t választottad, de mindegy. Őszintén megmondva sajnálom, hogy így lehurrogtam a blogodat de tényleg nagyon sablon, emiatt nehogy bezárd mert felkereslek és kinyírlak! csak minden 3. helyen ilyen történettel találkozok és már unalmas ez számomra. De ezért ne hagyd abba amit csinálsz, hanem vigyél a történetbe több izgalmat és olyan dolgokat amivel egyedibbé tudod varázsolni a blogodat! :)
10/5 pont 
-Azért húztam így le mert maga az elrabolva rész egy nagy sablon, de ezért ne lógjon az orrod, összetudod te ezt jobbra is hozni! :)
Összesen: 30/ 20 pont
Remélem nem bántottalak meg semmivel sem, mert nem az volt a célom!
Valamint azt ajánlom, hogy rendelj új fejlécet, vagy rakd vissza az előzőt, mert az nagyon szép volt!
http://thelastchance-laine.blogspot.hu/
Író: Laine N.
FEJLÉC:
Nagyon szép, hiszen Dorina csinálta de van benne hiba! Tetszenek a színek, amik a fejlécen pompáznak, DE egy valami nem  és az Emily Rudd kis képe bal oldalt. Először is nagyon nem értem minek belőle kettő, másodszorra hülyén is néz ki , harmadszor pedig nincs szépen kivágva. Ezt leszámítva szép csak az ott zavaró, ja és ha már a zavaró dolognál vagyunk azt a levelet vagy mi az ott fent jobb oldalt halványabbara kellett volna venni.
10/9 pont
DESIGN:
A sablon színe nagyon tetszik, tökéletesen passzol a fejléchez a blog hátterével együtt. egyszerű, de nagyszerű hatás! Az oldal sávod szép rendezett, de jobb lenne ha az About-nál a szöveget sorkizártra vennéd, mert sokkal szebb hatást nyújt. Ha már a sorkizártnál tartunk akkor megemlíteném, hogy a bejegyzéseidet is sorkizártra állítsd, mert így csúnya és rontj a blogod kinézetét. Te is meglátod majd hogy ha sorkizártra állítod, javítani fog az összhangon. Másba nem tudok belekötni! :)
10/9 pont
TÖRTÉNET:
Unottan kezdtem bele a történetedbe, hiszen a karakter választásod neked is roppant egyedi volt (ironia) valamint a cím is az , hiszen ez is felbukkan elég sok helyen, de mindegy nagy életvidámságommal belekezdtem a történeted olvasásába.Csalódtam , mert egy szar sablonos blogra számítottam, de nem nem az. Nagyon tetszik, igaz csak egy prológus meg egy rész van fent , de ezt leszámítva tetszett. A prológus nagyon rövid volt, de annak már örültem, hogy az első fejezet normál hosszúságú volt, de te tudsz ennél hosszabbat is , mert ügyes vagy. Találkoztam egy két elírással, meg helyesírási hibával de nem vészesek, csak figyelj oda! :) Csak így tovább! :)
10/ 7,5 pont
Összesen: 30/ 25,5 pont
Jó ez ! Csak így tovább! :))
http://mindigmaradjvelem.blogspot.hu/
Író: Luanna S.R.

FEJLÉC:
Érdekes a fejléc! Ha letakarom a lány képét akkor nagyon is tetszik a fejléc, de a lány haja és kabátja/felsője színei miatt egy kicsit érdekes érzést vált ki belőlem.Jól meg van csinálva meg minden, de a lányról lehet másik képet kellett volna választani, igazából így se rossz csak furcsa.
10/7,5 pont
DESIGN:
Na ebbe jobban bele tudok kötni! A sablon és annak színe nagyon jó, passzol a fejléchez, de a háttér icipicit sem. Kérdezem én miért ez? Lila! Semmi olyan nincsen a fejlécen aminek köze lenne a lilához, szóval ez nagyon de nagyon elüt MINDENTŐL! Az oldal sávodon minden lényeges dolog kint van, de az olvasókat én a helyedben a chat fölé raknám! Szép a sávod meg minden, de a menükódoknál a Fejezetek c. menü mért ilyen amilyen? Állítsd be! Másba nem tudok belekötni! :)
10/7 pont
TÖRTÉNET:
Érdekes! Ez volt az első megállapításom, ahogy végeztem a két rövidke résszel! Nem rossz a történeted, valamennyire tetszik is , mondanám, hogy egyedi  de nem mondom mert egy icipicit sablon beütése van. A fogalmazásod jó ,ezért tegyél vagyis vigyél bele több egyediséget ,mert jó ez csak hogy jobb legyen ahhoz ezt meg kell tenned! Valamint írj hosszabb részeket ! A fogalmazásod mint említettem nem rossz, de ha többet olvasol lesz ennél jobb is , mert képes vagy rá! A bejegyzéseket meg többször olvasd át mielőtt kiteszed, mert előfodultak hibák. Egyébként jó lesz ez csak foglalkozz vele többet és akkor több olvasód is lesz! :))
10/ 6 ,5 pont
Összesen: 30/ 21 pont
HAPPY GIRL

1 megjegyzés:

  1. Kedves Happy Girl!

    Egyáltalán nem bántottál meg! Igazából a fejlécet azért cseréltem le, mert egy idő után már bántotta a szememet a sok fekete - pedig az a kedvenc színem -! De megfogadom a tanácsod és rendelek újat :) A történettel kapcsolatban.. Nagyon köszönöm, hogy elmondtad a véleményed! Sokat jelent! Igen...Igazából a blog nagy fordulatot fog venni, de nem mondom el, hogy mit ;) A lényeg...már megfogalmazódott bennem a sztori, és ne aggódj, nem hagyom abba! :) Elsősorban magamnak szeretnék bizonyítani, azzal kapcsolatban, hogy képes vagyok egy sztorit összehozni egyedül! :) A sok helyesírási hiba..Hát igen..nem véletlenül állok nyelvtanból 2,15 - re :p Igazából egy időben elromlott a laptopom és csak telefonról tudtam írni, ezért ilyen sok! Az, hogy miért ez a blog címe...Elárulom neked, hogy ez Taylorral kapcsolatos! Egyszer, egy nagyon megható pillanatban ezt fogja mondani Harry: "Te vagy a fény az egész elcseszett életemben! Ebben a szar világban.."..De már így is sokat mondtam :) Még egyszer köszönöm az őszinteséged! Megfogadom a tanácsaidat! :)

    Naomi S. xoxo

    VálaszTörlés