2014. május 11., vasárnap

Kritika #42

Bú!
Bocsánatot szeretnék kérni amiért nem jelentkeztem egy hétig , de próbálok újra többet jelentkezni! :)
Mint látjátok újra új külsőt kapott a blog és ezt most próbálom több ideig megtartani, hiszen eszméletlenül szép lett! Roxana gyönyörű munkát végzett a fejléccel és az egész kinézettel egyaránt. Valamint a verseny még mindig tart , szóval aki még nem jelentkezett az jelentkezzen itt:
Nem húznám tovább a szót, egy újabb kritikával jöttem!
http://truelovewithjane.blogspot.hu/
Író: Timi Hamilton
FEJLÉC:
Nem rossz, de különösen nem lett a kedvencem. Tudom nem te csináltad, de elmondanám a véleményemet róla. Igazából a lány nincs valami szépen kivágva , a háttérben meg nagyon nincs semmi,de a két srác jól ki van vágva. A cím betűtípusa szépen mutat, de úgy kell kibogarászni a betűket. Nem vagyok oda a tépett aljú fejlécekért, de ez nem is olyan amiket én ki nem állhatok, szóval ez tetszik! :)
10/7,5 pont

KINÉZET:
A választott sablon jó és annak színe is , hiszen tökéletesen passzolnak a fejléchez, de a blog háttere annyira nem tetszik. Az a bajom, hogy egyszínű. Oké az én blogom háttere is egyszínű, de az én blogomon nem egy egyszerű fejléc van hanem egy nagyon kidolgozott, amihez az egyszínű háttér megy. A te fejléced roppant egyszerű ezért az egyszínű háttér nem valami jó választás. Szerintem keress a fejlécedhez egy kékes árnyalatú mintás háttérképet. Az oldalsávod szép, rendezett, szóval abba nem tudok belekötni.  Igazából másba sem , mert minden jó a blogon , csak a hátteret cseréld le! :)
10/9 pont

TÖRTÉNET:
Megnéztem a blogod trailerjét és nem mondom azt hogy nem tetszett, de nem is nyűgözött le. Unalmas volt és túl sokat mondó. Unalmas azért volt már mert hosszúra sikeredet. Egy trailernek rövidnek kell lennie és titokzatosnak, ebben meg minden el lett mondva. Így nem olyan érdekes már belekezdeni olvasni, mert tudod miről fog szólni. Őszintén szólva tetszik az alapötlet, mert ilyennel még nem találkoztam. Nagyon tetszik a történeted megszerettem, csak a fogalmazásoddal van bajom. Igazándiból jó csak egy kicsit unalmas. Valahogy nem írod le olyan jól az eseményeket és átmegy unalmasba. A karakterek nagyon tetszenek, mind a személyiségük és az is akikkel megszemélyesítetted őket. Jó ez a történet csak rakj bele több fordulatot és jobb lesz! :)
10/ 8 pont
Összesen: 30/ 24,5 pont
Csak így tovább! :)
HAPPY GIRL

1 megjegyzés: