2014. május 15., csütörtök

Kritika #43 #44

http://superhero011.blogspot.hu/

FEJLÉC:
Furának tartottam először, de több percig nézegetve megtetszett. A fejléc alapot nem te csináltad (megjegyezném , hogy az iszonyatosan tetszik..) Csak a lányt rakd rá fel, meg a címet. A lány felsőjének színe elüt a fejlécalapon lévő színektől, talán ezért furcsa az egész. Egyébként nem rossz. Csak egy bajom van hogy a történethez nem nagyon passzol!
10/8 pont
DESIGN:
Na ebbe aztán bele tudok kötni! A a sablon amit választottál az jó és annak a színe is , tökéletesen passzol a fejléchez, de a blog háttere egy kicsit sem! Miért? Miért ezt választottad? Miért pont NARANCSÁRGÁT(!!!!!)? Látsz te a fejlécen narancsárga színt? NEM! Akkor miért ezt választottad? Egy kicsit sem megy hozzá és így ront a kinézeten, azt ajánlom, hogy gyorsan cseréld le! A modul sávodban nagyon jók a html kódok, de a modulokat rendezni kéne. Először is nagyon csúnyán mutat hogy a versenyes képeket legfelülre raktad. Rakd alulra vagy csinálj neki egy külön menüt. Én így rendezném el :
  1. The Story
  2. Menük
  3. Információk
  4. Rendszeres olvasók
  5. Üzenj
  6. Kis szösszenet
  7. Milyen a blog
  8. Online
  9. Cserék
  10. Versenyes képek (vagy menübe rakd őket!)
Így kéne elrendezni és akkor nagyon szép lenne. A menüpontok színe szintén elüt mindentől, miért lilás? Azt is gyorsan javítsd ki! A bejegyzéseket állítsd sorkizártra, mert úgy igényesebb , szebb és sokkal növeli a blogod kinézetének szépségét. A betűtípus és a színvilág jó, mehetünk a történetre!
10/6 pont
TÖRTÉNET:
Mivel csak egy fejezet van fent semmi prológus így nem tudok sok írni. Először is a kis bevezetőt olvastam el és abból azt következtette le, hogy egy újabb sablonos blogot fogok olvasni, melyben a csajt elrabolják és onnantól mind sablon, mert van egy ilyen híres film meg rengeteg ilyen blog, de nem volt igazam mert ez teljesen más. Tetszik! Szépen fogalmazól, van még mit javítani, de ügyes vagy! Helyesírási hibákkal nem nagyon találkoztam, de elírásokkal igen amire figyelj oda! Azt ajánlom, hogy ha több rész is fent lesz akkor kérj újra kritikát és akkor részletesen elmondom a véleményemet róla! :)
10/9 pont
Összesen: 30/ 23 pont
A kinézeten változtass, aztán minden jobb lesz! :))
Sok sikert a bloghoz! ;)
http://audrey-fictions.blogspot.hu/
Író: AudreyFanfiction
FEJLÉC:
Nem is tudom. Egy icipicit sok ami rajta van. Jó az elképzelés , de nincs jól megcsinálva. Ian fotója a keretben , vagyis a keret nagyon elüt mindentől. A képek nincsenek is jól kivágva a bal oldalon csak egy kép van elmosva a jobb oldalon kettő. Egyébként tök jó lenne a fejléc ha a kivágás szebb lenne a háttérben a képek textúrán lennének elmosva és ha Ian máshogy lenne rajta. Szerintem csinálj vagy rendelj másik fejlécet! :) De egy valami iszonyatosan tetszik a fejlécben, és az a cím betűtípusa, az nagyon tetszik!
10/7 pont
DESIGN:
A sablon jó hogy fehér, de másikat kellett volna választani, amelyik nem lóg ki két oldalt. A blogod háttere nem jó! Oké tudom hogy jók a z egyszínű hátterek is , de a te fejlécedhez nem passzol. Így túl egyszerű az egész összhang! Az olalak jól  mutatnak így a fejléc alatt, hogy teljesen végig érik a fejlécet, DE én a helyedben oldalra tenném, vagy ha nagyon akarod hagyhatod így csak akkor csinálj még kettőt, fejezetek és szereplők című menüt! Az oldalsávod egyszerű, de rendezett , nem tudok belekötni, talán csak annyit , hogy az olvasókat rakd feljebb! Másba nem tudok belekötni! Menjünk is a történetre!
10/7,5 pont
TÖRTÉNET:
Mielőtt még belekezdenék a történeted boncolásába, felhívnám a figyelmedet hogy a 11. részből csak két részt olvastam el , a prológust és az első fejezetet. Sajnálom , de többre nem nagyon volt időm. A prológusod olvasása közben felhúztam a szemöldökömet, mert egy könyv jutott eszembe róla a Szürke ötven árnyalatú c. híres könyv. Ahogy leírtad a dolgokat és amit a férfi csinált nekem abból a könyv jött le. De el kell ismernem nagyon jó volt olvasni, hiszen nagyon nagy a szókincsed és szép választékosan írsz. Aztán elolvastam a következő részt és ajj beleszerettem, lehet hogy csak az írásodban, de elismerésem nagyon ügyes vagy. Amint lesz időm elolvasom a többi részt is és kommentelni fogok! Szereztél is magadnak egy új olvasót! :)
10/10 pont
Összesen: 30/24,5 pont
xXHappy GirlXx

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, a designnál kicsit a szívemhez kaptam úgymond, mert én is pont ezt gondolom róla :DD, hogy túl egyszerű. Már terveződik a következő :). A másik szívhez kapás a történetnél volt, hogy a Szürke jutott róla eszedbe, mert egyrészt én abból csak egy-két részletet olvastam különböző kritikákban, másrészt pedig ennyi alapján tartom a világ legérdemtelenebb, legrosszabb "művének". De utána már kicsit letettem a kezem :DD. Köszönöm szépen, hogy időt szántál rám! :)

    VálaszTörlés