2015. június 13., szombat

Visszatértem!!

Helló mindenki!

Bizonyára mindenki alszok, e pillanatban, de jelentkezem hogy élek és virulok. Röstellem magam, hogy hónapokig nem jelentkeztem, de most itt vagyok. Kemény év volt ez, de vége a sulinak, már nyári szünet van (HURRRÁ) és most újra rendelkezésetekre állok. Holnap (hétfő) legkésőbb kedden hozom az eddig kért kritikákat!
Mint látjátok, az kinézet is frissült, milyen lett?
A fejlécért odáig vagyok, Roxana White készítette elvihetőnek és mivel benne volt a neverland, így nem kértem meg (nem aakrtam szegényt megint zaklatni) hogy írja rá a rendes címét a blogomnak, így fogtam és kiraktam ahogy volt. Sok mindent nem változtattam vagyis az oldalsávban mindent hagytam semmihez sem nyúltam, csak a színeket változtattam meg , valamint új chat mert az előzőnek már nem tudtam a jelszavát, fehéren meg nem akartam hagyni.
Nem húznám tovább  a szót, legkésőbb kedden jelentkezem a kritikákkal! ;)

ÜDV,
HAPPY GIRL

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése