2015. június 15., hétfő

Kritika #59 #60 #61 #62 #63

ÜDV MINDENKI!
Na itt is lennék az eddig kért kritikákkal!
(amiket még régebben kértek)
Várom az új kritika kéréseket ;)
További szép napot!

http://masqueradebyszimy.blogspot.hu/
ÍRÓ: SZIMY

FEJLÉC:
Nem tetszik! Nem szép! Több kép csak úgy rá van dobálva egy alapra. A személyek nagyon csúnyán vannak kivágva és nincsenek is szépen elhelyezve. Középen a színes lány képe nagyon csúnya! Ha nem tudsz szerkeszteni, akkor kérj meg olyat aki legalább szépen szerkeszt!
A fejlécen egyedül csak a cím betűtípusa tetszik. Az elég jó, vagyis nagyon jó!
(Meg kell jegyeznem még, hogy láttam a kék verziót is, az nagyon jó volt! A fejlécen egy állarcos lány volt, de sokkal jobb volt az egész összhang! Egyszerű, de nagyszerű is egyben. Szóval inkább azt a kinézetet tedd vissza vagy rendelj egy jó szerkesztőtől! :) )
10/4 pont

KINÉZET:
A sablon nem a legjobb a választék, az egyszerűért vagyok é oda, de ez így most nem is rossz összhangban van mindennel! DE a sablon háttérszíne nem a legelőnyösebb, hiszen a blog háttere lila, a fejléc lilás, akkor ez miért tűnik zöldesnek? Változtasd meg vagy fehérre, vagy halványlilára! Az oldalsáv tetszik, rendezett, letisztult és szép! Nincs fölös dolog kirakva..
A fejezetek sorkizártra vannak állítva, ami jó!
Tetszik, hogy minden fejezethez beraktál egy ilyen kis sávot, amiben az illető képe és neve van..
A színek nem a legjobban. A modul illetve bejegyzés címének első betűje narancssárga. MIÉRT IS? Ha lila lilás árnyalatban pompázik minden, akkor miért narancssárga. A lilának ezer árnyalata van, ajánlom hogy azok közül válassz.
Ez vonatkozik a menü hátterére is ami szintén narancssárgás. Azt is feltétlenül változtasd meg lilásra.
10/ 8 pont---> színekkel van leginkább csak gond..

TÖRTÉNET:
Szépen fogalmazol! Nagyon is szépen! Egyszerűen tetszik, és a hasonlatok amiket használsz nagyon jó. A prológusod felcsigázott komolyan, álarcosbál hmm tetszik. Kíváncsian és nagy örömmel kezdtem az első rész olvasását, és biztos voltam benne, hogy nem fogsz csalódást okozni. Meg kell mondjam nem okoztál csalódást, egy icipicit sem! Lenyűgöztél te lány, ( Meg kell jegyeznem már egy éve nem találtam olyan blogot, ami ennyire le vett volna a lábamról!) szóval le a kalappal előtted. Hihetetlen ez a történet!
Nincs helyesírási hibád! NINCS! Tapsot érdemelsz!
A szereplők személyisége egyre jobban és jobban kezdenek kibontakozni, mindet szép részletesen leírsz.
Egyszerűen padlót fogtam tőled. Csak úgy faltam minden sorodat és felcsigáztál, hogy na most mi fog történni?
Imádom!
Feliratkoztam a blogodra(9.olvasód lettem), mert egy nagyon egyedi történetet írsz, és k.... jót! Csak Gratulálni tudok, hogy milyen ügyes vagy és remélem lesz még több olvasod, hiszen megérdemled, mert fenomenális történetet írsz!
TÖKÉLETES TÖRTÉNET, csak dicsérni lehet!

10/10* pont 
Összesen: 30/22 pont
Hihetetlen vagy! A történtet fenomenális!
Azt ajánlom, hogy fejlécet rendelj, mert egy ilyen zseniális történet gyönyörű kinézetet érdemel!
A blogodról pedig ajánlót fogok írni, az biztos!



http://soorstalansag.blogspot.hu/

ÍRÓ: ESSIE S.



FEJLÉC:
Tetszik, hogy füstös a fejléced!
Nem rossz egyébként, de Harry ott Vanessa mögött annyira nem tetszik, nincs a legszebben kivágva és homályos is. A cím lehetett volna szebb betűtípusú és az a füst oda nem hiányzik.
Találkoztam nagyon sokszor a blogoddal, de nagyon rég már ez a fejléc van fent , nem szeretnél újat?Mert egy idő múlva már nagyon unalmas és ez az már! Lehet újítani is! :)
10/7 pont

KINÉZET:
Rendezett, igényes kinézet!
Az oldalsávban én a helyedben a szövegdobozokat szélesebbre vettem volna vagy a sávot kijjebb húztam volna, hogy a szövegdobozok, menükódok épp a sablon szélénél legyen, úgy sokkal szebb mint így hogy sokkal beljebb vannak ekkora hézaggal.
A  részek sorkizártra vannak állítva, ami jó, így is legyen, hiszen rendezetté és széppé varázsolja. Nincs belekötni való, csak mondom az oldalsávnál van az  a kis gond, ami, el is rontja egy kicsit a rendezett kinézetet.
10/9 pont

TÖRTÉNET:
Nos amikor rá kattintom a blogodra, féltem hogy egy nagy sablonnal van gondom. De reménykedtem, hogy miért? Mert egy nem akartam sablont olvasni, ami valószínű felidegesített volna, de azért reménykedtem mert a címe egyedivé tette, frappáns és ezért úgy véltem és reménykedtem is hogy nem egy sablon bloggal van dolgom.
Érdekes. Az alaptörténet nagyon is érdekes. Persze jó értelemben.
Olyan Darkos beütése van, de mégis más. Tetszik!
A fogalmazásod és a helyesírásod egyaránt nagyon jó, sőt kifogástalan! Ügyesen fogalmazod meg a történetedet, jól felépített.
A karkterek nagyon jól kivannak dolgozva. Cora személyisége nagyon tetszik, bár egy picit idegesít, hogy ennyit szenved, de egyébként nagyon jó amit alkottál, meg persze amit belőle kihoztál.
Ügyes vagy, tényleg neked is csak gratulálni tudok, és te is szereztél +egy olvasót! :)
 (46. olvasód lettem )
10/10 pont
Összesen: 30/ 25 pont
Hajrá, ügyes vagy! :)
A te blogodról is fogok írni ajánlót! ;)

http://melaniekern.blogspot.hu/
ÍRÓ: MELANIE

KINÉZET:
Nincs fejléc! Oké valaki nem akar fejlécet, de akkor is a nélkül is meg lehet és kéne valahogy szépen csinálni az egész kinézet! A sablon nem jó, átlátszó ezért a háttér nem a legjobb, hiszen ha olvasni akarsz nagyon zavar a lány, főleg, hogy gördülés közben ő is jön velem. Ha még nem jönne a gördüléssel együtt még akkor is zavaró lenne, de kevésbé annyira. (mozaikosan is jelen meg így meg egyáltalán nem jó!)
Az oldal sávodból ne legyen kettő!  Sőt nagyon nincs semmi, vagyis egyáltalán nincs a google profilodon meg a blogarchívumon kívül. 
Kellene  ki tenned rendszeres olvasókat, hogy aki rátéved az oldaladra és akarja olvasni az feltudjon 
Meg biztos láttál már sok blogot, hogy hogy néz ki. Mindegyiken vannak menü pontok vagyis -főoldal, karakterek, részek stb...
Meg rengeteg design oldal ahonnan tudnál fejléceket rendelni. 
Figyelj nem osztályozom,(  amúgy nulla lenne) de én nagyon szívesen segítek a blogod kinézetében, ugyan nem tudok fejlécet csinálni, de igényessé , rendezettebbé és széppé tudnám varázsolni, szóval nyugodtan rám írhatsz ez ügyben és segítek! :)

TÖRTÉNET:
A történeted címe az Angyalháborúk: A kiválasztott címet kapta. Akkor miért nem ez szerepel fent a K.Melanie helyett?
Zavaró volt olvasni  akülönböző színek miatt , bár nem ez volt a baj, hanem a háttér, amit  akinézetnél említettem, emiatt meg is fájdult a szemem.
A prológus érdekes volt, rövid, tömör és mondhatjuk lényegre törőnek is. De lenne egy kettő hiba amit kijavítanék.  Ebben a Részben:

A nevem Aliz. Simán csak Aliz. Valaha volt vezetéknevem is. Meg családom, barátaim, és egy csodálatos életem. Aztán egy nap mindent elvettek tőlem. De kaptam is. Egy olyan ajándékot, amire nem számítottam. Ami mindig ott volt velem, támogatott, megvédett... de valaki másként gondolta. Valaki mindig másként gondolja.

Javítás:
A nevem Aliz. Simán csak Aliz. Valaha volt még vezetéknevem is, meg családom, barátaim, és egy csodálatos életem volt. Aztán egy nap mindent elvettek tőlem, de kaptam is. Egy olyan ajándékot, amire nem számítottam. Ami mindig ott volt velem, támogatott, megvédett... de valaki másként gondolta. Valaki mindig másként gondolja!

A második bekezdés az egy idézet? Mármint, hogy valahonnan szedted, nem? MErt mintha ezt nem te fogalmaztad volna.
Az utolsó részt/mondatokat én így írtam volna: 
Félek! Ma, holnap, most és örökké. Félek hogy sose lesz ennek vége! Nem akarok vissza menni.. Soha többé! (így értelmesebb)
Ha külön pontoznám az összes részt a prológusod a 10 pontból kapna 8,5 pontot. Érdekes! De a hibákat javítsd.
Az első rész olyan semmilyen nem volt, egy kicsit unalmas, nem rossz ahogy fogalmazol de lehetne jó. Egyébként tetszik maga az ötlet! A fogalmazásod is jó, de a helyesírási hibákra figyelj oda. A második és harmadik rész már jobban tetszett, és ajánlom hogy folytasd. Max tedd fel a a részeket újra. De semmiképpen se egy nap! A prológust mindenképpen javítsd ki ahogy írtam, a többi részét alaposan olvasd át és javítsd ki  a helyesírási hibákat. Nincs sok, és nem is vészesek.
Ha lenne rendszeres olvasó modulod, feliratkoznék és várnám a folytatást :)
Szóval folytasd mindenképp!

10/7 pont
Nem rossz, komolyan. Ne hagyd abba! ;)



http://troublemaker-tizes.blogspot.hu/
ÍRÓ: STELLA JUNIPER

FEJLÉC:
Nem rossz a fejléc, de nem is a legjobb!
Miért nem rendelsz valakitől? Mert már többször is összefutottam a blogoddal és mindig ez volt  a fejléc. Egy idő után már unalmas. Nem is a legjobb a szerkesztés, az a vár ott zavaró, de ez a narancs-kék kombinálás jó!
10/6 pont--> Ajánlom az új fejlécet!

KINÉZET:
Szép, letisztult!
Valamint rendezett!
Komolyan, öröm ránézni, ez a szín megnyugtató, barátságos és egyszerűen jó volt ilyen színvilágban olvasni.Nincs belekötni valóm. Az oldalsáv rendezett. A fejezetek sorkizártra vannak állítva, és a színeket meg nem kevered, tehát a színvilággal is minden oké, térjünk a történetre.
10/10 pont

TÖRTÉNET:
Mielőtt belemennénk nagyon a történetben, közlöm hogy csak az első évad 10 részét olvastam el.
Tetszik az ötleted, egyedi! A helyesírásoddal nincs gond, a fogalmazásoddal sem nem fogalmazol rossszul. Az első résszel nagyon kíváncsivá tettél. Érdekesnek is mondható , sőt egyedinek is . Nem olvastam hasonlót. Ügyesen, kidolgoztad a történeted, mindent jól részletezel a karakterek meg nagyon jól kidolgoztad, tetszenek a személyiségük.
A fejezetek lehetnének egy kicsit hosszabbak!
Kihozod magadból a maximumot, bár van még fejlődnöd, mármint tudsz te ennél jobbat is kihozni. De feliratkoztam mert kíváncsi vagyok az egész teljes történetre, hogy mit hozol ki végül belőle. :)
10/9 pont
Összesen: 30/25


http://nettis-dream.blogspot.hu/
ÍRÓ:NETTY L. NELSON

FEJLÉC:
Nem vagyok oda érte, sőt nem is tetszik.
Textúra, valami talán rá van mosva és három személy. Vagyis kettő a csaj, Jade mégegyszer rajta van (minek?) Ha egy harmadik lenne, akkor azt mondom oké. Ja és hol van a cím a fejlécről?
Új fejlécet ajánlok, csinálj vagy rendelj újat!
10/6 pont

KINÉZET:
Nem vagyok oda az ilyen html kódokért, de nem olyan rossz.
Az oldal sávban a blog zenéje fölös oda, de ha nagyon akarod akkor hagyjad, de inkább a trailer alatt legyen. Mással nincs gond. 
10/8 pont

TÖRTÉNET:
Sablon.Sablon.Sablon.
Nem One Direction fanfic, de ez is egy nagy sablon! Az prológus/bevezető rész, az volt hogy a csajnak van egy blogja amit  ahíres Dylanről, akiért oda van. (Ahha ilyet olvastam Justin Bieberesben és az fantasztikus volt, aztán One Directionöset és most ez) Unalmas volt olvasni, ne haragudj. Nem nagy szám. Semmi érdekes nincs benne. Az első fejezet jééé ki nem gondolta volna találkoznak. Annyira egyértelmű az egész. Basszus én meg írok Ian Somerhalderről, majd úgyis jön Pestra akkor találkozni fogok vele és biztos összejövünk...
ÁLOM
A fogalmazásod, az elején nagyon unalmas, teszel bele frappáns szövegeket ami tetszik! Úgy kb az 5.résztől már tetszett a fogalmazásod, de maga a történet nem tetszik, ne haragudj.
Szerintem találj ki másik ötletet, valami egyedit és frappánsat.
Nem mondom azt hogy ezt fejezd be, dehoogy. Csak te szerintem képes vagy egy nagyon egyedi jó történetet is írni. :)
10/5 pont -bocs de erre nem tudnék többet adni
össz.: 30/19 pont




HAPPY GIRL

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Egyszer már írtam kommentet, de valahogy voltam olyan szerencsétlen, hogy kitöröltem. :/
    A designnal kapcsolatban megfogadtam a tanácsodat, és lecserétem (ezúttal nem saját, nyugi. Egy időre szüneteltetem a szerkesztgetést, legalábbis nyilvánosan. Egyszer csak belejövök.) Remélem, ez már jobban tetszik.
    Amit a történetről írtál, nagyon boldoggá tett, örülök, hogy elnyerte a tetszésedet. Remélem, tetszett annyira, hogy később majd még benézz a blogomra.
    Mégegyszer köszönöm a kritikát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Láttam amit akkor írtál, és vissza akartam írni, de addigra letörölted. Tényleg ne haragudj, a fejlécre tett kijelentésemre, nem így akartam megfogalmazni. De az írásra nem mondanék ilyet, de az egyértelmű, hogy ha valaki nem tud írni, az ne is erőltesse az írást. Azért mondtam neked a rendelést, mert egy fantasztikus történethez egy nagyon szép kinézet is legyen. Igen a mostani jobb, de nekem a kék álarcos tetszett nagyon. :) Annak pefig örülök, hogy legalább azzal boldoggá tettelek, amit a történetről írtam. PErsze, hogy tetszett, különben nem írtam volna ezt plusz akkor nem is iratkoztam volna fel. Várom a folytatást és megjegyzést is fogok majd írni, amitn fent lesz és elolvastam.
      Nagyon szívesen! :)
      xX Happy Girl Xx

      Törlés