2015. június 19., péntek

Kritika #68 ~ Sold

http://eladvaharrystylesnak.blogspot.hu/
FEJLÉC:
Cheryl S. munkája! Ez a kedvenc fejlécem tőle, amit eddig csinált és szerintem a legszebb is! Nagyon tetszik és imádom is az ilyen feketés-sötét kék árnyalatú fejléceket.
10/10 pont

KINÉZET:
Szintén Cheryl csinálta! Szép igényes, és letisztult! De egy valami van, ami piszkálja a szemem. Lehet valaki észre sem veszi, de én igen. Ezt biztos te csináltam és nem Cheryl, mert már tévedtem a blogodra többször is és akkor nem volt ilyen. Na a sablonról lenne szó. Sokkal szélesebbre kihúztad mint a fejléc. a Fejléc rövidebb és oké, fekete a fejléc is de észrevehető hogy nem olyan széles , amilyen a blog sablonja, ezt állítsd vissza mindenképp!
10/9 pont

TÖRTÉNET:
Nagyon érdekes, jó történet. Az alapötlet nagyon egyedi. Már sok jót hallottam a blogodról , így örülve kezdtem bele az olvasásba. Először is megnéztem az előzetest, amit már akkor láttam maikor elkészült. Roxana White jó munkát végzett, tök jó lett. Az alapján is kiderül , hogy nagyon egyedinek hangzik és nem sablonos Harry Styles-os fanfic. De azt meg kell mondjam hogy valami zavart , egy szöveg rész a trailerben. Három napot töltenek együtt és minden megváltozik? Mert ott már az is van hogy szerelem...Három nap alatt hogy a fészkes fenében tud bele szeretni?  Az első nap még nem ért egyet vele, meg ezzel az egésszel gondolom, második nap beszélgethetnek , akkor talán megismeri jobban a fickót, de hogy már harmadik napra bele szeretne kizárt. Max vonzódna hozzá e rövid idő alatt... Na mindegy. Szépen fogalmazol, a helyesírásoddal sincs, gond de azt olvastam is hogy valaki intézi, és kijavítja. 
Harry Styles. Könyöröm, ha nem fanfiction akkor miért használod a nevét? Akkor ez fanfiction... tehát ne írd azt hogy nem az akkor. Komolyan 30 éves? Ez vicc. Aki nem néz ki annyinak azt akkor ne annyinak formázd meg. Na mindegy.
Összeségében elég, jó és nagyon egyedi blogod van! Sok sikert! :)
10/8 pont
össz.: 30/27 pont

1 megjegyzés:

  1. Kedves Happy Girl,
    Ezt a kritikát ( és kérlek ne sértődj meg), egy csokoládé tortához tudnám hasonlítani. Szeretem a tortákat, mert szépen vannak díszítve, és kívülről nagyon is "jól néznek ki", a kritikád is az elején kedves, bizakodó volt. Aztán mint ahogy mindig, mikor szétvágod, kiömlik belőle az tömény csokoládé, amitől hánynom kell. És itt a hányást, ne úgy vedd, hogy mekkora sértés :) Nem annak szánom.
    1. A trailerben az, idézem : "ez idő alatt, sok minden változott a kettőjük kapcsolatában". Itt nem arra kell gondolni, hogy hű de nagyon szerelmesek lesznek, és hát a történetben se ez lesz. Szimplán lefekszenek egymással, és kiderülnek dolgok, ami miatt szükségük van egymásra, ahhoz, hogy Lisa ne kerüljön vissza a hajóra.
    2. Már vagy fél éve senki nem intézi a helyesírást, de ez itt most lényegtelen is :) Köszönöm a fogalmazással kapcsolatos dicséretet.
    3. Mivel nálunk még nem igen elterjedt, így elmagyarázom. Ha fanfiction lenne, akkor Harry Styles a 1D által élt életét kellene, hogy itt is megélje. De mivel csak a karakter kinézetét, és nevét használom így ez csak AU-nak számít, vagy is Alternate Universe, aminek a jelentése, hogy az embert használom, de más környezetben, vagy világban. Ezért így nem fanfict, és az AU jelzés fel is van tüntetve :)
    A 31 (!) év miatt már egy párszor rám szóltak, de erre csak azt tudom mondani, hogy minden a fantázia. Ha eltudod képzelni akkor eltudod, ha nem, akkor nem :) Én pedig nem fogok egy 20 éves gyerekkel mit kezdeni, és nem is tudom beállítani, egy házas, kaszinó tulajdonosnak :)
    Köszönöm a kritikád.
    Ty.

    VálaszTörlés