2015. június 16., kedd

Kritika #64 ~ You can't always get what you wanta

http://youcantalwaysgetwhatyouwant-ashandami.blogspot.hu/
ÍRÓK: ASHLEY ÉS AMMIE

FEJLÉC:
Tetszenek a színek. Nem vagyok oda a zöldes árnyalatokért, de ez nagyon tetszik, főleg hogy egy kis bordó-icipici narancsos árnyalatok is vannak benne. Egy kicsit talán túlzsúfolt, de szép igényesnek mondható fejlécnek sikerült! Talán az első lány kivágása nem tökéletes a feje csücskénél, de nem vészes probléma, szerintem másnak fel se tűnt volna. Még az is tetszik, hogy a cím így lett megoldva bár, a  betűtípus lehetett volna szebb, de egyébként tetszik, szép munka!
10/9,5 pont

KINÉZET:
Igényes, szép és letisztult a blog kinézete! Tetszik, hogy csak egy sima sötét barnás-zöldes színt választottatok a blog háttérszínének. Meg a sablon színe is egyaránt. Az oldalsáv rendezett és letisztult, nincs fölös dolog kitéve. A szöveg sorkizártra van állítva. Nem lehet belekötni!
10/10 pont

TÖRTÉNET:
Csupán eddig csak egy prológus és egy rész van fent. Először megnéztem a blogotok előzetesét, és amikor rájöttem, hogy ezt már láttam megörültem, mikor szerecsendio ezt megcsinálta, feltöltötte kerestem voln a  blogot, de akkor link nem volt még hozzá. Az előzetes iszonyatosan tetszett, igaz szerecsendió tett is róla, hogy jó legyen, de ti adtátok a szöveget, ami nem lett lapos, figyelem felkeltő és kíváncsivá teszi az embereket.
Egyedi, amit kitaláltatok,tetszik az ötlet és ami a fülszöveget illeti az is szintén  figyelemfelkeltő és az odatévedt már egyből olvasná is.
Na de a történet. Mivel csak a prológus meg egy rész van fent nagyon még nem lehet róla mit mondani. De egy kicsit csalódott vagyok, mert nagyon jóra számítottam. A fogalmazásotok egy kicsit lapos és unalmas. Hosszabb részeket írjatok! Jó lesz ez tényleg, és lehet hogy kialakul ez jobban és csak nekem nem tetszik még annyira. Jobban fogalmazzátok meg!
(Ha már ketten írjátok és két lányról szól akkor miért nem mindkettőről írtok? Vagy két szemszögből vagy pedig E/3 személyében leírni mindent hogy róla is legyen szó.)
Valamint ha már lesz fent legalább 5-10 fejezet akkor kérhettek újra kritikát  és talán többet tudnék mondani.
Jó történet lesz ez szerintem, csak akkor jól gondoljátok át az egészet és szépen részletezzétek és fogalmazzátok meg!
Sok sikert a továbbiakban! :)
10/7 pont
össz.: 30/26,5 pont

HAPPY GIRL

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönjük szépen!:)
    Ne aggódj, pár rész előre van megírva, de mivel az első fejezet sokkal régebben íródott, valószínű, hogy nem ez lett a legjobb munkám.
    Xx, Ash

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ashley!
      Nagyon szívesen! Én nem aggódom, számítok és bízok is abban, hogy egy nagyon jó történetet fogtok ebből összehozni, ezért fel is iratkoztam, mert kíváncsi vagyok hogy folytatjátok.:)
      Ölel, Happy Girl

      Törlés