2014. július 11., péntek

Kritika #48 - Whatever

http://www.5sos-fiction.blogspot.hu/
Író: Becka L.
Fejléc:
Hát , mit is mondjak, nem akarlak megbántani, de rendelned kéne egy új fejlécet, mert ez nem valami szép! Nem rossz az elképzelés, de nagyon csúnyán lett megcsinálva. Homályos is és a cím betűtípusa sem a legszebb. Mindenképpen rendelj újat!
10/5 pont

Kinézet:
A sablon amit választottál elég jó , tökéletesen passzol a fejléchez, de a blogod háttere már nem a legjobb, szerintem válassz mást, halványabb színű háttérképet, ami illene a fejlécedhez amíg ez van. Az oldalsávod jó, de a kattintásokat tedd a legaljára, mert az nem olyan fontos és szerintem a versenyes képeket egy külön oldalba tedd, hiszen így hogy most az oldalsávban vannak rontják a kinézetet. A cseréket meg állítsd be, hogy csak 5-öt vagy 10-et mutassan , ne pedig az összeset..Egyébként meg rendezett a sávod, csak azt a két dolgot fogadd meg!
A bejegyzéseid sorkizártra vannak állítva, ami jó , a színvilág is jó, de a betűtípus nem! A bejegyzés címének betűtípusa megy a fejlécen lévőhöz, de a moduloké nem! Az nem is olyan szép állítsd be szebbre!
10/7 pont

Történet:
Mielőtt még  neki kezdtem volna az olvasásba megnéztem a trailert. Nem tudom miért húztad le magad, mert szerintem egész jó lett! Nekem kifejezetten tetszett!
A prológus nekem nem tetszett. Igazából nem is mondható ez prológusnak. MEg egyébként is az ilyentől kiráz a hideg, hogy idézem "A nevem London Bree. A stílusom meghatározatlan..." 
Mi van? Ez nem egy bemutatkozó egy álláson! Na mindegy .... Az első és a második fejezetet olvastam csak el és tetszett, attól függetlenül is , hogy egyszerűen fogalmazol. Egy kicsit sablon beütése van, de jó úton haladsz. Csak így tovább!
10/ 7 pont 
Összesen:
30/ 19 pont
Jó ez, csak rendelj új fejlécet, de olyantól aki nagyon szépen szerkeszt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése