2014. július 7., hétfő

Blogajánló #5- A petrova hasonmások

Legjobb fanfiction- egyéb fanfiction második helyezettje:
Cleo
Bevezető:
Az életben bármi előfordulhat.Például az is, hogy az évszázadonként születő Petrova vérvonal hasonmái léteztek/léteznek, és nem csupán legenda, mint azt hiszik. Kezdetben, akiről a könyvek szólnak, az Katherine Pierce, de mint később kiderül, előtte jóval korábban éltek hasonmások. Tatia, Charlotte, és ki tudja, kik, akikről a történelem említést sem tesz?
A hasonmások életét megnehezíti a legelső ősük döntése, ami egy átok megkötése volt, saját vérvonalára. Egy megkötése, aminek feloldásához egyik leszármazottjának halála szükséges. Katherine vámpírrá válásával megszökött  a rá háruló felelősség, és sors elől, ahogy utána megszülető Elena Gilbert is tette, akkor is, ha véletlen baleset történt.
Rachel Williams, a főszereplő lányunk és Elena között csupán egy év van. A titkot homály fedi.
Hogyan lehetséges, hogy Rachel és Elena szinte ugyanakkor , egy év késéssel születtek?
A válaszhoz temérdek akadályon át vezet az út.

(Részletet nem tudtam kimásolni, igaz semmit sem a bevezetőt is én írtam le , részletre meg már nem volt erőm gépelni, sajnálom)

1 megjegyzés:

  1. Szia, nem tudod véletlen hogyan léphetek kapcsolatba a blog szerzőjével? Régebben olvastam az írásait, de mostanság mikor újra kedvet kaptam ehhez a sztorihoz már meghívós lett az oldal... :(
    Anna

    VálaszTörlés