2013. október 30., szerda

Kritika #5 ~ Six days I will survive

Író: Vivian J. Walker

Kinézet:

A fejléc rohadt jó lett, nagyon szépen összehoztad , teljesen tükrözi a történetet. A háttér annyira nem tetszik, egy kicsit sötétebb mint  a fejléc és ráadásul mozaikos is, ami nem olyan szép egy blogban. Az oldal sávban minden jelentős dolog kint van, szóval szép rendezett. Különösen tetszik, hogy az oldalakat nem a fejléc alá, hanem az oldal sávba tetted. Tetszik hogy a bejegyzések sorkizártra vannak állítva hiszen így szép, rendezett. Szerintem a modulokat is sorkizártra állítsd be mert akkor sokkal szebb lesz az összhatás. Valamint még az is tetszik, hogy  a bejegyzés és az oldalsáv közé beszúrtál egy függőleges vonalat, hisz így elválassza a két dolgot és sokkal szebb hatást ad az egész . A fejléchez annyit mondanék még , hogy bal oldalra a helyedbe még raktam volna rá  valamit , mert ott egy kicsit üresnek tartom. Egyébként nagyon szép az egész kinézet szépen összehoztad, gratulálok! :)

Történet:

Meg kell jegyeznem , hogy egy váót mondtam  a prológus elolvasása után. Már a kis bevezető is felkeltette a figyelmemet , amit az oldalsávban kiírtál. Ez egy nagyon egyedi blog, köze sincs és nagyon messze is áll a tömeg illetve a fanfic blogoktól. Nagyon tetszik az alap ötlet , beleszerettem és én oda is vagyok az ilyen történetekért. Nagyon szépen fogalmazol , szépen bánsz a szavakkal és helyesírási hibát is alig találtam. A részek hosszúsága pont jó, de remélem a következő rész hosszabb lesz és remélem hogy hamar is hozod mert már a körmeimet rágom kíváncsiságból. Fel is iratkoztam a blogra, mert mint mondtam fel keltette a figyelmemet és tetszik is. De azt meg kell mondjam, hogy ismerős volt a sztori. Nem nem olvastam ilyet hanem láttam. Láttam egy ilyen filmet ami erről szólt, de fogalmam sincs mi a címe. De a történet hasonlít rá. De ettől függetlenül nagyon tetszik sőt imádom. Várom a folytatást! :)

xoxo Happy Girl

1 megjegyzés:

  1. Kedves Happy Girl!
    Nagyon szépen köszönöm a jó kritikát, jó hogy mondod, a modulsávban is sorkizártra állítom a szövegeket. Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet, valamint igen, az ihlet abból a filmből jött, ámbár én sem tudom már a címét. Próbálom nem olyanra megírni amilyen a film, és olvasni szerintem így is sokkal jobb -már ha az író úgy írja meg, hogy elfogadható legyen- mint meredten bámulni a tévét. De tényleg próbálok egyediséget belecsempészni, és azt hiszem megígérhetem, hogy nem olyan lesz mint a film.(:
    Ölel, Vivian.xx

    VálaszTörlés