2013. október 30., szerda

Kritika #4 ~ A látszat csal

Író: Vivian J. Walker

Kinézet:

Nekem nem tetszik! Leszögezném, hogy szép fejléceket csinálsz, de ez nem szép, egy kicsit csalódtam benned! A fejléc három képből áll. A háttérből , Zaynből és Sayből. Say nagyon szép ezen a képen, de Zayn nm jó mert alig látszik. A cím szerintem meg nem szép. Szerintem csinálj másik, ügyes vagy tudsz te sokkal szebbeket csinálni.  Olyat csinálj majd amin a háttérben több kép össze van mosva. Úgy sokkal szebb lesz és nem lesz üres. A háttér passzol a fejléchez, de nem jön be nekem hiszen utálom a mozaikos fejléceket. A modulsáv nagyon szép, rendezett és az a kép ami kint van a 'the story'nál hát az nagyon szép. A betűtípusok is nagyon jók, és egybént az egész blogkinézet is szép, összhangban minden mindennel , de én még akkor is úgy vagyok hogy a helyedben csinálnék gy másik fejlécet.

Történet:

A prológus nagyon megtetszett így bele is vágtam a részek olvasásába. Ezt is egy kicsit sablonosnak találom, de ennek ellenére tetszik. A fogalmazásod szép , helyesírási hibákat pedig alig találtam. Most nagyon szídom magamat hiszen nem tudok többet írni. Ne haragudj de a történetbe nem tudok belekötni, igen egy kicsit sablonos de elnyerte a tetszésemet és várom a folytatást! :)

További jó blogolást és remélem semmivel sem bántottalak meg!

xoxo Happy Girl

1 megjegyzés:

  1. Szia!(megint:D)
    Köszönöm a kritikát, a fejlécbe többen is belekötöttek amit megértek, csak még nem volt elég időm másikat csinálni, de sort kerítek rá!
    Ölel(megint), Vivian.x

    VálaszTörlés