2016. január 30., szombat

Kritika #80 '~ Behind the scenes



FEJLÉC:
Szép! Nekem nem szoktak bejönni ezek a fejlécek, de szép és különleges. Tetszik ahogy meglett csinálva. Igazából nem bonyolult szerkesztésű, hanem egyszerű, de egyben nagyszerű! A maga egyszerűségével elragadott. Jó ránézni. Letisztult, szép munka! De egy bibi van benne, az pedig a lány kivágása. Csúnyán lett megcsinálva, ezt eltekintve tényleg szép a fejléc. A cím meg szép betűtípússal van.
10/9,5 pont


KINÉZET:
Egyedi és különleges!
Ilyennel még nem találkoztam. Bár mindig furcsáltam az ilyen fejléceket, és tőlem különálltak de így az egész design nagyon jó, és különleges. a színvilág is megnyugtató és harmonizál mindennel. Nagyon tetszenek tényleg ezek  színek. Még nem láttam őket így együtt és nagyon jól passzolnak. Egyedül az oldalsáv nem tetszik nekem. Mármint az elrendeéze. Kusza. Egy kicsit alakítsd át. Először is azt javaslom, hogy írj fülszöveget és azt tedd felülre, hogy felkeltse az emberek érdeklődését, mikor a blogodra találnak.
Tehát így rendezd el:
  1. Fülszöveg (kérlek írj, az mindig jó, ha van-ha nincs is akkor semmiképp se az információk legyen fent!)
  2. Oldalak
  3. Rendszeres olvasók
  4. Információk (A figyelem modul fölösleges, az információ, tehát írd bele az információkhoz)
  5. Chat
  6. Trailer (vagy ez még egy kicsit feljebb is lehet, vagy egy külön oldalban)
  7. Társblog
  8. Cserék
  9. Tranlate
  10. Rólam
Így szép rendezett lesz az oldalsávod!  A képeket kivenném, mert rontja az összhatást és hülyén is néz ki ott! A nem emlékszel modul fölösleges, hiszen minek ha van már fejezetek oldalad? Ott meglehet találni a részeket és kész.
10/8,5 pont

TÖRTÉNET:
A prológus furcsa volt számomra. Nem tetszik, hogy két szemszögből van és ilyen rövid. A prológus legyen rövid és lényegre törő, plusz figyelemfelkeltő és nagyon érdekfeszítő. Nem volt jó megoldás hogy két szemszögből írtad, pedig igazából nem volt rossz. Louis mondatai tetszettek. Szerintem Louis szemszögéből kellett volna végig írnod a prológust. Már felkeltette az első mondat a figyelmemet "Kidobtak a bandából". Ne tudd meg, hogy megörültem erre a rövid mondatra. Nem vagyok oda már a 1D sztorikért, de ilyet még nem olvastam, hogy valamelyiket kidobták volna a bandából és teljesen örültem, hogy egyedit olvasok, de az öröm addig tartott míg lejebb nem görgettem és meg nem láttam a csaj vezetéknevét, PAYNE. Na ennél a pontnál elúszott a reményem.
Tovább olvasva, kellemesen csalódtam. A történeted egy kellemes olvasmány. Nem mondanám, hogy teéjesen egyedi, de már alig lehet egyedit alkotni, de tetszik az alapötleted. Abby számomra nem szimpatikus, de azért jól felépítetted a karakterét. Számomra Louis a megtestesült tökéletes karakter.
Meg kell mondjam, hogy szépen fogalmazol. Jó olvasni, amit írsz. Helyesírási hibáid sincsenek, csak egy két elírással találkoztam, de nincs nagy hiba. Csak így tovább és szereztél egy újabb olvasót! ;)
Jó tanács: egy kicsit hosszabb részeket írj!
10/8 pont
Össz.: 30/26 pont

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat! Igyekszem javítani a hibákat. Nagyon hálás vagyok, köszönöm a tanácsaidat és a feliratkozást! :)

    VálaszTörlés