2016. január 23., szombat

Kritika #79 ~ A szerelem rabja

Sziasztok!
Itt is lennék.
Elkészültem egy kritikával, de a többit is írom, tehát hamarosan jelentkezem.
Lehet újra kérni a kritikákat, valamint oldalt a modul sávban kérlek szavazzatok!
Köszönöm! :)
Milyen lett az új kinézet?
További szép napot! :)

http://turhetetlen-bl.blogspot.hu/
ÍRÓ: BROKLYN
FEJLÉC:

Amikor elkezdtem írni a kritikát, akkor még az előző fejléc volt kint és meg kell mondjam, hogy az is nagyon tetszett, már a  maga egyszerűségével nagyon szép volt, de ez sokkal szebb. Nagyon tetszik! Ez se egy bonyolultan megszerkesztett fejléc, de nagyon szép. Egyszerűen fantasztikus, hogy a körben lett megoldva a szerkesztés. Meg ahogy elhelyezted a szereplőket a fejlécen nagyon tetszik.
Az előzőben az nem tetszett, hogy csupa szürke volt. Mármint ez is az, de az annyira fakó szürke volt, minden egyes része, hogy már egy kicsit unalmasan is jött át az egész, de ez sokkal jobb, hogy az erősebb szürke színek is játszanak.
A cím betűtípusa meg nagyon tetszik.
Tehát szép munka! Gratulálok!
10/10 pont

KINÉZET:
Letisztult!
A fejlécet leváltottad, de a design hagytad úgy ahogy volt. Hiba volt! Nem kellett volna sokat változtatni, de a színeket megváltoztathattad volna. Az előző fejléchez tökéletesen illet, de ehhez nagyon fakó. Mivel a mostanin erősebb szürke van így a sablon hátterét kellett volna olyan sötét szürkére megváltoztatnod, ami a fejlécen is van.. a blog háttere meg maradhatott volna sima fakó szürkén. De azt is lehetne hogy egy szép halvány szürke, mintás háteret berakni háttérnek.
10/8,5 pont

TÖRTÉNET:
Még régebben kérted a kritikát (októberben) és már akkor elolvastam a felrakott részeket és beleszerettem. Azóta olvasód is vagyok, és elnézésedet kérem, hogy ilyen későn írtam még csak meg a kritikádat a blogról.( 93. feliratkozó vagyok! )
A történeted roppant egyedi. Ilyennel még sosem találkoztam. 
Azt be kell valljam, hogy nem vagyok oda a magyar történetekért. Mármint értsd ezen magyar szereplők (nevek) helyszín stb... De ez lenyűgözött. A fogalmazásod nagyon jó. Bő a szókincsed és nem ismétled önmagad. A helyesírásoddal sincsen gond. 
Nem is tudom már mit írjak. 
Csak dicsérni lehet téged!
Csak így tovább, nagyon tehetséges vagy! :)
10/10 pont
Összesen: 30/ 28,5 pont

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon-nagyon szépen köszönöm, hogy foglalkoztál a blogommal, továbbá a dicsérő szavak is hitetlenül jól estek, köszönöm még egyszer!♥
    A kinézeten változtattam, a színeket sötétebbekre cseréltem, megfogadva a tanácsodat.:)

    Ölel,
    Brooklyn Lovegod

    VálaszTörlés