2015. október 4., vasárnap

Kritika #77 ~ Always and Forever


LINK: XXX
ÍRÓ: SIERRA
FEJLÉC:
A fejléc nem rossz. Sőt nekem még tetszik. Nincs összecsapva, tetszenek ahogy a képek meg vannak oldva. Nincs rajta ugyan sok, ha jól látom a háttérben összesen két kép van és középen elhelyezve a lány, aki mögé és elé beszerkesztve egy "vízloccsanásos" vagy valami ilyesmi féle kép. Egyszerű, de mégis mutatós. Egyedül a cím nem tetszik. Ez a betűtípus elég rondácska és így ront a fejléc kinézetén. Valami szép betűtípust kellett volna választani és a címet középre igazítani, nem pedig balra. A fejléccel csak ez az egyetlen bajom, egyébként szép!
10/8,5 pont

KINÉZET:
Kusza és rendezetlen! 
A blogod kinézete nem a legszebb. Először is a sablon, ami nem jó. Egyszerű, mindig egyszerűt kell használni. Ezt soha! Ez nagyon szép mikor két oldalánál marad egy üres oszlop szerű rész. NEm nem és nem! A sablon színe nem rossz, de mivel a fejléced sötét kék így annak is olyannak kellene lennie. Ugyanez vonatkozik a háttérképre is! A modul sávod nagyon rendezetlen, tehát nem szép!Több különböző html szövegdoboz van , ami nagyon nem illik össze, csúnya és csak beillesztetted őket. Ha nem értesz hozzájuk, akkor kérj segtséget, hogy valaki szépen megcsinálja. A sorba rendezésben segítek, hogy hogy kéne szépen elrendezned a következő modulokat.
Tehát:

  1. Üdvözlő (szerintem töröld ki amit odaírtál és helyett fülszöveget írj be, hogy felkeltsék az ember érdeklődését)
  2. Menü
  3. Olvasók
  4. Információk
  5. Chat (ez is állíts be kék színeire, vagy simán átlátszóra)
  6. Társoldal
  7. Szavazás (Hogyan folytatódjon...)
  8. Cserék
  9. Magamról
Így lenne átlátható. A Kapányt meg a versenyes képet vedd ki és csinálj nekik egy új oldalt/menüt, mert azok ott nem szépek. 
A szöveg sorkizártra van véve, ami plusz egy pont! 
A betűtípusok mindenhol különbözőek, ami nem jó. Bár kivételesen a szöveg alapértelmezett annak örülök, hogy ott nem állítottál. A címeknél viszont különböző (dátum, bejegyzés és modul cím) tehát azt ajánlom, hogy mindegyiket ugyanolyanra állítsd, tehát keress valami szépet.

10/4,5 pont

TÖRTÉNET:
Azta!
Csalódtam!
KELLEMESEN!
Nem gondoltam volna, hogy amit olvasok, jó lesz. Tudom hogy a fanfictionok között vannak elég jók, de ebben nem reménykedtem. Elég jó tényleg. A fogalmazásod, odavág elég rendesen. Csavargatod az egész történetet, tényleg nem számítottam ilyenre. 
Szeretem a Vámpírnaplók című sorozatot így örülök hogy egy ilyen jó történetet olvastam ezzel kapcsolatban. Feliratkoznék de sajnos a blogger szarakodik, addig is elmentettelek a könyvjelzők közé. Ami nagyn, de nagyon tetszik az egészben az a fejezetek terjedelme. Nagyon kevés ember ír ilyen sokat szóval ezért is plusz poszt neked. 
A karakterek jól kivannak dolgozva, Sierra különösen. Tetszik a személyisége. 
Remélem nem hanyagolod, mert látom kevés olvasód van és ez  rosszul szokott egyeseknek esni és ezért hagyják abba elég sokan. NE, te ne tedd! Adj bele mindent csak semmiképpen ne hagyd abba!
Sok sikert kívánok és írni fogok neked az új részekhez. Remélem hozni is fogod őket! ;)
10/9,5 pont
Össz: 30/ 22,5 pont

1 megjegyzés:

  1. Drága Happy Girl!
    Nagyon hálás vagyok neked a kritikáért! Egy ideje nem volt túl sok időm az írásra, rengeteg a tanulni valóm, de nem is panaszkodok emiatt, a lényeg, hogy annyira fellelkesített a kritikád, hogy még vasárnap este folytattam a következő fejezet írását. Tényleg nem vagyok túl jó a design szerkesztésben, de erre vannak a design oldalak, amint lesz időm írok valakinek és segítséget kérek benne, viszont az írás, ami ugye a fő lényege a blognak, az én munkám, így eszméletlenül feldobtad a napomat, hogy tetszett. Igyekszem időt szánni rá és folytatni. Neked még egyszer köszönöm a kritikát!
    Puszi: Sierra

    VálaszTörlés