2014. március 28., péntek

Kritika #15 ~ Sarah a bukott angyal

Hi sweeties! ;)
Két hétig megint nem jelentkeztem , de most itt vagyok egy újabb kritikával! :)
Apropó , milyen lett az új design? :)
A Selenas "fejlécet" egy angol oldalon találtam és én írtam rá a feliratot, de a designt teljesen egyedül alakítottam át, szerintetek milyen lett? :))

http://sarahabukottangyalesaz1d.blogspot.hu/
FEJLÉC:
Sajnálom, de ez nagyon csúnya! Tudom nem te csináltad, de leírnám hogy miért gondolom így. Tehát azért csúnya a fejléc egyrészt mert csak a szereplők vannak rajta egy virágos hátteren a címmel együtt. Másrészt csak rá van dobva 6 png kép Liam ráadásul még csúnya is mert a haja vége hiányzik..Harmadszor pedig maga a betűtípus rettentően csúnya. Szerintem rendelj mástól fejlécet, mert ez kicsit sem jó... Ha gondolod írj nekem egy emailt én meg küldök neked jó design blogokat ahol tudnál nagyon szép , sőt gyönyörű fejléceket rendelni. :) 
10/2 pont

DESIGN:
Húha ... na erről nagyon részletesen fogok beszélni vagyis megpróbálok, hogy min változtass mert ez a design BORZALMAS. Sajnálom ezzel nem akarlak megbántani egyáltalán nem az a célom. Na szóval először is beszéljünk a háttérről. Ez mi? Miért ezt választottad? 
1. színben nem passzol fejléchez
2.amúgy sem passzol a fejléchez
3.mozaikos!
Szóval mindenképpen váltsd le ezt a hátteret! A sablon is borzalmas. Először is ilyen fejléchez egyszerű sablont kell választani, másodszor a háttér miatt a szöveget nagyon rossz olvasni, mert közben lehet látni a hátteret és ez nem valami jó a szemünknek, sőt kicsit sem jó! Csinálhatnál oldalakat ( Szereplők, Fejezetek ...) hogy ne legyen olyan üres az oldalsávod, valamint, hogy a fejezeteket könnyebben megtudjuk találni. Az oldal sávod egyébként üres vagyis hiányos. A legfőbb dolog hiányzik onnan és az a chat. Ajánlom hogy rakj oda. A betűtípusok nem jók, csúnyák valamint a színvilág se jó. Azt tanácsolom , hogy fogadd meg a tanácsaimat és változtass a design-on , ha nem megy akkor írj nekem emailt és azt neked megtudom csinálni szépre :) Csak is a designt, mert a fejléc készítéshez nagyon nem értek...
10/1 pont

TÖRTÉNET:
Mikor elolvastam a kis ismertetőt egy kicsit boldog lettem, hogy ez egy "akciós " féle történet lesz, de csalódtam. Ne haragudj egyáltalán nem akarlak megbántani, egyáltalán nem az a célom. De afogalmazásod nagyon egyszerű és unalmas miközben olvasom a sorokat, semmi izgalom nincs benne. Az alapötlet nem rossz , de a sablon sztorikhoz konyul a történeted. Tegyél bele több izgalmat , hogy érdekes legyen az egész így több olvasót tudsz majd magadnak! :) De egyébként a design miatt nagyon rossz volt olvasni! Azt ajánlom, hogy olvas sokat , gyakorolj többet az írással és menni. A helyesírási hibákkal találkoztam , azokra oda kell figyelni , de észre vettem az utolsó két részben , hogy javulsz , csak így tovább! :)
10/5 pont
Fel a fejjel, menni fog ez csak olvas sokat és figyelj a helyesírásra! :) És ha szeretnéd, hogy alakítsak egy kicsit a blogodon akkor írj emailt! ;)
xX Happy Girl Xx

2 megjegyzés:

  1. Öszintén a szavaid szíven ütöttek! Csak nem tudom miért, hisz eddig is tudtam hogy ezeken változtatnom kell. De hálás vagyok ezért asszem ez megadta a kellö löketet hogy változtassak. Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akartalak megbántani, nem az volt a célom. Segíteni szeretnék! :)

      Törlés