2014. március 10., hétfő

Kritika #12 #13

Sziasztok! :) 
Na itt is lennék két kritikával! Arra gondoltam, hogy ezentúl pontozni fogok a történetre és a kinézetre is 10 pontot lehet kapni! Közölném, hogy amit írok azt nem bántásnak szánom, mindenki azt csinál a blogjával amit akar!
http://melissaandissistorybydzs.blogspot.hu/
Író: Carly Watson
KINÉZET:
Összességében nagyon szép a blog kinézete, de felboncolnám részenként és elmondanám a véleményemet. A fejléc színe tetszik, jól is néz ki de egy kicsit üresnek találom, lehetett volna rá még rakni több képet, de egyébként kicsit se rossz a fejléc, nekem tetszik csak üresnek találom!  A háttér jó meg a sablon is, megy a fejléchez , de én a helyedben másik hátteret választottam volna. Ez is szép meg jó de ehhez a fejléchez inkább lilás ment volna jobban. A modul sávban minden fontos dolog kint van , DE szöveget sorkizártra kellett volna állítani, valamint ott a "röviden" modulban lévő képet a helyedben kivenném és raknék be egy nagyobbat, ami végig éri a modul sávot, nem ilyen picit , mert ez így hülyén néz ki. Mással nincs bajom minden szép egyébként! :)
10/ 7 pont

TÖRTÉNET:
Hááát nem is tudom, az eleje nagyon nagyon unalmas volt! És így végig olvasva már látszik hogy fejlődsz és a vége felé már nem is volt unalmas, de az eleje nagyon! Egyébként a történet alapja nagyon sablonos. Főleg hogy ikrekről szól . A helyesírásod és a fogalmazásoddal most nincs gond , de az elején elég vészes volt. Azt ajánlom , hogy mi előtt kiarknál egy részt előtt jól olvasd át! Jó lesz ez csak gyakorolj, olvass sokat és menni fog!
10/4 pont
Összesen: 20/11 pont
További sok sikert! :)
http://wellfindawayhr.blogspot.hu/
Író: Mia Kso
TÖRTÉNET: 
Kedves Mia! Tudom, hogy csak a történetről kértél kritikát, de pár szót említenék a blogod fejlécéről/kinézetéről. Valami eszméletlenül jóra sikeredett az egész! Szerintem ez lett eddig a blogod legszebb kinézete. Csak dicsérni tudom, Roxana nagyon szép munkát végzett vele! :) Na rá térek a történetre különben órákig a fejlécről áradoznék..  A történeted fenomenálisan fantasztikus! Na jól meg mondtam... De tényleg imádom nekem ez a blogod a nagy kedvencem. Látszik rajta , hogy ezzel szoktál a legtöbbet kínlódni és van néha benne összecsapott sietős mondatok, de ettől is nagyon jót tudsz összehozni. Imádom , de nagyon főleg az írásodat, annyira beletudom élni magam ahogy olvasom. Csak úgy falni szoktam a sorokat. Szép választékosan fogalmazol és helyes írási hibákat meg egyáltalán nem találtam. Ügyes vagy csak így tovább egy remek történetet írsz! ;)
10/10 pont
Ui: Remélem hamarosan fent lesz a folytatás! ;) 

xx Happy Girl xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése