2013. november 23., szombat

Kritika #8 ~ My art is my freedom

http://myartismyreedom.blogspot.hu/?m=0
Író: Gabby

Kinézet:

Nagyon szép! A fejléc gyönyörű, ezt is Roxana White csinálta! Nagyon szép! Az egész blog kinézet tetszik, minden megy mindenhez , de valami még sem. A háttér. Szép meg minden , de ez barna a fejléc pedig bordós. Szóval nem nagyon passzol a kettő és ezért ajánlanám azt, hogy keress hozzá másikat vagy állítsd be az előzőt, mivel az tökéletesen passzolt hozzá! :) Még egy valamibe tudok belekötni, az a blogarchívum hiszen, ha van fejezetek menüpontot akkor az tök felesleges oda, szerintem vedd ki!

Történet:

Először is megemlíteném, hogy rendszeres olvasód vagyok, amire szerintem már rá jötté. A blogod nem tartozik a fanficok közé egyrészt ezért kezdtem el olvasni, valamint azért mert Eric Sande blog alig van. Feliratkoztam és elkezdtem olvasni. Attól függetlenül, hogy a te blogod nem tartozik az 1d fanficek közé sablon. Igen az eleje nagyon az és a fogalmazásod se valami jó, de valamiért még is megszerettem és folyamatosan olvasom a részeket amint felrakod. Az elején nagyon siettél a történettel, de mostanában annyira nem és a fogalmazásod is szépen javul. Imádom Gabby és Chris kapcsolatát szépen leírod ami köztük van. Többet nem, nagyon tudnék írni, csak még annyit hogy várom a folytatást! ;)

További jó blogolást és sok feliratkozót kívánok! :)
xoxo Happy Girl

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikádat, és igen, észrevettem, hogy követed a blogot, amiért roppant hálás is vagyok.
    Sajnos én is úgy gondolom, hogy elég lapos és sablon sztori... A következő gyökeresen más lesz, erről biztosíthatlak!
    Szerintem csak félre gépelted a nevet, de az nem Sande, hanem Saade.
    xxo, Gabby

    VálaszTörlés