2013. november 18., hétfő

Kritika #7 ~ Crazy friends forever

Sziasztok! 
Nagyon sajnálom hogy eddig nem jelentkeztem, de dolgom volt. Próbálom hamar elkészíteni a kitikákat csak várjátok ki! :)
Na itt is lenne egy kritika! (:

http://wearedifferentbutbestfriends.blogspot.hu/
Író: Mia Kso

Kinézet:

Mivel már egy hete nem voltam a blogod  és akkor még nem volt új kinézet így tehát most így reagáltam: Ó TE SZENT SZŰZ ANYÁM! A fejléc lélegzetelállítóan gyönyörű! *.* Roxana White nagyon szép fejléceket csinál, de eddig ez a legesleg gyönyörűbb fejléc amit valaha készített! (SZERINTEM) Az egész kinézetet ő csinálta, ami nagyon szép. Szóval nem is írnék többet, hiszen ezek ő csinálta. Térjünk rá a történetre! :) Ja nem van valami, amibe bele tudok kötni! :D Nekem ez szokta szúrni a szemem és az az, ha valaki a bejegyzést nem állítja sorkizártra, úgy sokkal szebb anélkül meg nem olyan szép!

Történet:

Fantasztikus! Gondolom észrevetted, hogy rendszeres olvasód vagyok valamint kommentelőd is! :) Nagyon egyedi a történeted és ezzel a zakaltóval mégjobban egyedivé varázsoltad a történetet. Le akalappal! Nagyon szépen fogalmazól, sosem ismétled önmagad és helyesírási hibákat meg egyáltalán nem találtam. Ez a blog TÖKÉLETES! Nagyon ügyes vagy és te vagy az egyik kedvenc íróm a blogvilágban! :) Imádom a történetben Harry és Rosalie erős baráti kapcsolatát, Rosalie és Zayn kapcsolatát( amire most nagyon mérges vagyok hiszen mindig szétválasztod őket és sosem tudnak végre boldogok lenni egymással!! ) valamint Sammy karakterét nagyon nagyon de nagyon imádom és azt ahogy Harryvel marják egymást, de remélem végre összejönnek! :D Többet nem tudok írni csak annyit , hogy ez egy még egy tökéletes egyedi blog, amit sok embernek , főleg a Directionereknek ajánlok! :)

További jó blogolást és hamar új részt! ;)
xoxo Happy Girl

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen Happy Girl! :) Nagyon jól esnek a szavaid:)) Jó érzés, ilyeneket olvasni:) Valóban fantasztikusak Roxana munkái, mindig tökéleteset alkot!:) Puszi, Mia

    VálaszTörlés