2015. július 6., hétfő

Kritika #73 ~ Don't Speak

FEJLÉC:
Nem egy agyon bonyolított fejléc, de nagyon tetszik a megoldás. Egyedi és már ez felkelti a kíváncsiságunkat/érdeklődésünket. Nagyon jó Ian képe a háttérben, a szemei gyönyörűek és így rémísztő hatást ad. Lana mögött a véres kéz nagyon jó. Nagyon szuperül lett megoldva. Nem tűnik tényleg egy bonyolultnak, de látszik, hogy dolgozott vele az illető és szép munkát is ért el vele! :)  DE az a rózsás kép ott furcsa, egy picikét, de a cím már feldobja. Tetszik a cím betűtípusa. Nem lehet a fejlécbe belekötni, elég jó lett, szép munka!
10/10 pont

KINÉZET:
A blogod kinézete egyszerűen letisztult, igényes, rendezett , egyszerű és nagyon szép. A sablon szép és jó választás, a háttér színt is jól választottad a fejléchez valamint a blog háttérszíne is tökéletes.
A modul sávod rendezett, bár az információkat feljebb kéne raknod, a chat fölé akkor szebb és rendezettebb lesz! Egyébként szép a szövegdobozod is. Szép rendezett minden itt is! A színekkel minden oké, nem kavarsz semmit semmivel. a részek sorkizártra vannak állítva, tehát nem tudok semmibe se belekötni, tehát át is térhetünk a történetre.
10/9,5 pont
TÖRTÉNET:
A fülszöveg nagyon felkeltette az érdeklődésemet és egy nagyon egyedi történetre gondoltam, és számítottam.
A prológus érdekes volt, felkeltette az érdeklődésemet, kíváncsian kezdtem bele az első fejezetbe mert nagyon érdekelt, hogy mi lesz itt és mit hozol ki belőle. Azt még a prológusnál meg kell jegyeznem, hogy a hosszúsága pont jó volt, nem volt nagyon rövid talán egy picit lehetett volna hosszabb de ez igenis elfogadható!
Azt még gyors elmondom, hogy nem olvastam el az összes részt, tudom nincs sok fent csak 10 , de nem volt sok időm így csak az első 5 fejezetet olvastam el ha nem gond.
Az történet boncolgatása elején írtam, hogy egy egyedi történetre számítok és gondolok, és jól gondoltam nem csalódtam, egy nagyon egyedi történetet írsz. Jót találátl ki.
Az első fejezet a prológushoz képest elgondolkodtató volt, kíváncsivá tettél nagyon és a második fejezettől már csak úgy faltam a sorokat. Ügyes vagy nagyon megtetszett. Tetszenek a karakterek, jól kivannak dolgozva ahogy a történet is. Ezért fel is iratkoztam mert mindenképp akarom folytatni a blogod olvasását. Nagyon szépen fogalmazol, helyesírási hibát nem találtam, szókincsed meg bő.
Ügyes vagy, sok sikert a továbbiakban is! :)
10/10 pont
össz.: 30/29,5

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikát! A kedves szavaid nagyon jól estek, a tanácsokat pedig meg fogom fogadni! :)

    VálaszTörlés